Broj oglasa u rujanskom broju ženskog modnog magazina Vogue postao je alternativni indeks ekonomskog stanja u izdavaštvu, a posredno i u cijeloj ekonomiji.
Prema 'Vogue indeksu' novinsko izdavaštvo se oporavilo u odnosu na 2012. godinu. Pokazuje to broj prodanih oglasa u rujanskom broju Voguea koji je u odnosu na prošlu godinu porastao za jedan posto, na 665 prodanih oglasnih stranica. Broj oglasa u magazinu Elle izdavača Hearst magazines porastao je za čak 12% pa će u rujanskom broju imati 442 stranice oglasa, a Harper's Bazaar će imati 397 oglasnih stranica što je 10% više nego u rujnu 2012. godine.
Stručnjaci kažu kako se tržište luksuzne robe jednostavno 'prelilo' u Sjedinjene Američke Države jer se Europa još bori s krizom. Za još bolju ilustraciju oporavka u novinskom izdavaštvu – u kriznoj 2009. godini Vogue je bio prodao samo 447 stranica oglasa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu