Drugi najveći svjetski proizvođač piva SABMiller izvijestio je o neočekivanom padu prodaje u drugom tromjesječju za jedan posto.
Naime, analitičari su predviđali porast ukupne prodaje za dva posto. Kao glavni krivac za lošije rezultate navodi se loše vrijeme u Europi te Kini koje je prouzročilo da ljudi manje piju pivo. Ako bi se gledala samo Europa, tada je pad iznosio zabrinjavajućih sedam posto. Tvrtka sa 150 pivskih brendova, između ostalih Pilsner Urquell i Birra Peroni, očekuje da će do kraja godine ostvariti rast na tržištima u nastajanju, a također da će zbog krize uzeti dio Zapadnog tržišta tradicionalno skupljem vinu. SABMiller, zajedno s konkurentima Anheuser-Busch InBevom i Heinekenom čini globalni liderski trojac svjetskog tržišta piva.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu