Drugi svjetski proizvođač hrane i kućanskih potrepština, britansko-nizozemski Unilever, izvjestio je o kvartalnom rastu prihoda za pet posto.
To je nešto manje od procjene o rastu od 5,3 posto. Po objavi rezultata dionica je izgubila 1,8 posto na vrijednosti. Kao razlog za podbačaj navodi se loša ekonomska situacija na važnim tržištima u Europi i Sjedinjenim Državama. Situacija je nešto bolja u tržištima u nastajnu u kojima je rast prodaje iznosio 10,3 posto. Većina toga rasta odnosi se na Kinu i Indiju koje čine 57 posto ukupne prodaje na tržištima u razvoju.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu