Jedna od jačih hotelsko-turističkih kompanija u Hrvatskoj Valamar hoteli i ljetovališta u ovoj je predsezoni ostvarila rezultate iznad prošlogodišnjih, velika očekivanja imaju i od ljetnih mjeseci koje drže ključnim faktorom uspješnosti cijele godine te vjeruju da je unatoč brojnim izazovima i teškoćama i uz najave dobre predsezone realno da ove godine ostvare bolje rezultate nego prošle, ističe za Hinu predsjednik Uprave te kompanije Peter Fuchs.
Premda za sada ne mogu govoriti o konkretnim brojkama, jer će podatke o poslovanju za prvih pola godine na Zagrebačkoj burzi objaviti krajem srpnja, Fuchs rezultate predsezone ocjenjuje boljim od lanjskih iako su se u tom razdoblju morali nositi s brojnim izazovima, od lošijeg vremena, preko ranijeg Uskrsa koji se ove godine preklapao i sa skijaškom sezonom, do uvođenja novog viznog režima.
Sa njihovih glavnih tržišta Njemačke i Austrija i ove godine bilježe najviše turista i stabilan trend dolazaka, dok primjerice s nekih drugih, poput Velike Britanije, Nizozemske i Istočne Europe imaju značajan porast.
Općenito za ovu sezonu u Hrvatskoj kaže da kao i svaka donosi određene izazove i rizike s kojima je najvažnije znati dobro upravljati kroz kvalitetno planiranje i vođenje poslovanja, a da bi ostvario ciljeve za ovu godinu Valamar je u pripremu ove sezone uložio znatne resurse, uključujući ciljane marketinških aktivnosti te više od 170 milijuna kuna ulaganja u objekte i kvalitetu ponude.
Turističku potražnju za Hrvatskom ove godine ocjenjuje sličnoj lanjskoj, ali je, kako kaže, došlo do neplanirane redistribucije potražnje prema pojedinim objektima, regijama, tržištima i kategorijama, što označava i glavnom značajkom ove sezone jer je dovela do cjenovnih previranja među ponuđačima u nekim segmentima kojima se i Valamar u određenim slučajevima morao prilagoditi, uz izbjegavanje drastičnih smanjenja cijena koje u pravilu donose veliku štetu hotelijerima i destinacijama.
Uz to, ove je godine i jača konkurencija Grčke i Španjolske, a u Hrvatskoj je i dalje prisutan nedostatak atrakcija i događaja izvan sezone u mnogim destinacijama, što traži bolji destinacijski menadžment, uvođenje letova prema europskim gradovima izvan sezone, kao i posebne oblike ponude, poput primjerice biciklističkog turizma, smatra Fuchs.
Slijedom dobre pripreme očekuje da će Valamar imati i dobru posezonu, posebno u smislu brojnih događanja u njihovim hotelima i kampovima, poput manifestacije "Oktoberfest na Moru" koja će se po uzoru na čuveni festival u Muenchenu u drugoj polovici rujna u organizaciji Valamara održati u Poreču.
Iz Valamara najavljuju i nastavak ulaganja u djelatnike, držeći to izuzetno važnim za dalji razvoj, kao i nove investicija u proširenje i preuređenje Valamar Dubrovnik President Hotela, koji će nakon ulaganja od oko 20 milijuna eura, iduće sezone postati prvi hotel s pet zvjezdica u portfelju Valamara.
Ulagat će i u preuređenje Hotela Zagreb i Hotela Argosy koji će nakon toga u idućoj godini dobiti četiri zvjezdice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu