Njemački proizvođač automobila BMW planira veće korišćenje interneta za prodaju svojih vozila, a razmatra i prodaju direktno u domovima kupaca, rekao je šef prodaje kompanije, Roland Kruger, piše Wirtschaftswoche.
Kruger je dodao kako će internetska prodaja biti proširena na sve modele, a već je u planu i prodaja preko globalne mreže novog modela elektromobila i3, koji će biti predstavljen krajem ovog mjeseca. Trgovci BMW-a bi, također, uskoro mogli početi posjećivati potencijalne kupce u njihovim domovima. Očekivanja i potrebe kupaca se mijenjaju, a kompanija želi da zadovolji te zahtjeve, istakao je Kruger. Međutim, Reuters javlja kako su planovi za direktnu prodaju automobila izazvali negodovanje trgovca automobilima. Inače, BMW je najveći proizvođač luksuznih vozila na svijetu, a lani je povećao prodaju za 10,6%, na rekordnih 1,84 milijuna vozila.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu