U Svetom Križu Začretje nekadašnje radnice Kamenskog ovih dana dovršavaju sa šivanjem prve isporuke radnih pregača za djelatnike trgovina bio&bio.
Početak je to novog poslovnog partnerstva dviju hrvatskih tvrtki orjentiranih ka ekološkom poslovanju, Brokula&Ž tekstilnog brenda i trgovina ekoproizvda bio&bio. Osim posebnog izdanja za bio&bio, Brokula&Ž pregače od sada postaju i novi dio stalne Brokula&Ž kolekcije, čija će distribucija ići kroz bio&bio mrežu i Brokula&Ž flagship dućan.
“Trgovine bio&bio poštuju načela ekološkog i etičkog pristupa poslu pa je tako suradnja s brendom Brokula&Ž, koja dijeli ista načela, bila logičan odabir. Smatramo da je vrlo važno povezivati se s lokalnim partnerima koji podržavaju lokalno ekološko gospodarstvo, što nastojimo i u vlastitom poslovanju. Suradnja s Brokulom&Ž, posebna je i zbog osobne preferencije bio&bio djelatnika prema Brokula&Ž proizvodima te djelatnika i suradnika Brokule&Ž koji su vjerni kupci bio&bio proizvoda.”, izjavila je Žana Hinek, voditeljica bio&bio trgovina te voditeljica prodaje i marketinga Biovege.
“Suradnja s bio&bio dućanima nadovezuje se na postojeće iskustvo tvrtke Lacuna, suosnivača Brokule&Ž, u proizvodnji korporativne odjeće.”, izjavio je Zoran Šainović, direktor Brokule&Ž.
Brokula&Ž ovog ljeta počinju suradnju i sa zagrebačkim Muzejem suvremene umjetnosti za čiji su gift shop osmislili ekskluzivnu kolekciju, kao i za Motovun film festival.
Osim novih poslovnih suradnji, Brokula&Ž dobiva i druga priznanja za svoju kvalitetu. Ovih je dana u San Franciscu eko-prijateljska ambalaža Brokula&Ž osvojila prvo mjesto u kategoriji odjeće i osobne njege na međunarodnom natjecanju Dieline Package Design Awards 2013 u organizaciji najčitanijeg globalnog online magazina o dizajnu ambalaže The Dieline. Nagradu su osvojili uz bok Karimu Rashidu, Johnnie Walker viskiju, Absolut vodki, LUSH kozmetici, Philipsu, Siemensu i drugim globalnim brendovima.
Brokula&Ž je hrvatski brend odjeće od organski uzgojenih sirovina. Kolekcija je napravljena od dvije vrste tkanina – jedna se sastoji od 48% organskog pamuka, 48% ProModala i 4% elastina, a druga od 96% organskog pamuka i 4% elastina. Specifičnost organskog pamuka je u tome što se u njegovoj proizvodnji, za razliku od konvencionalnog pamuka, ne koriste za ljude i okoliš štetne kemikalije. Naime, konvencionalan pamuk jedna je od najzagađenijih kultura na svijetu jer se za njegov uzgoj koristi više od 10% svih svjetski korištenih pesticida, te čak do 25% svih svjetski korištenih insekticida. Elastin je dodan organskom pamuku kako bi odjeća bila što trajnija, rjeđe se bacala i tako na još jedan način poticala njezine vlasnike na očuvanje okoliša. ProModal se izrađuje od prirodnih vlakana celuloze iz stabala, a riječ je o materijalu čiji je proizvodni proces održiv te za posljedicu ima maksimalnu iskoristivost organskih sirovina. Sirovine korištene u proizvodnji, pakiranju i promotivnim materijalima imaju ekološke certifikate kao što su OE 100 Standard za organski pamuk, Oeko Tex®Standard 100 za boje za tkanine i ISO 14001 za boje za papir, a ambalaža i prodajni stalci izrađeni su od recikliranih materijala. Osim toga, ambalaža formirana kao čaša, može poslužiti i nakon raspakiravanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu