Rebranding Sberbank poslovnica u Hrvatskoj trajat će do prosinca

Autor: Poslovni.hr , 22. srpanj 2013. u 12:58
Press foto

Danas je u Dubrovniku, na adresi Vukovarska 36, otvorena rebrendirana Sberbank d.d. poslovnica ‘u potpunosti usklađena s korporativnim standardima Sberbank grupacije’. Radno vrijeme novootvorene poslovnice je radnim danom od 8.00 do 19.00 sati te subotom od 8.00 do 12.00 sati.

Danas je u Dubrovniku, na adresi Vukovarska 36, otvorena rebrendirana Sberbank d.d. poslovnica 'u potpunosti usklađena s korporativnim standardima Sberbank grupacije'. Radno vrijeme novootvorene poslovnice je radnim danom od 8.00 do 19.00 sati te subotom od 8.00 do 12.00 sati.

Sberbank, treća po velični europska banka po tržišnoj kapitalizaciji, u Republici Hrvatskoj posluje pod nazivom Sberbank d.d. od 18. siječnja 2013. godine kada je Volksbank d.d. uspješno preimenovana u Sberbank d.d.. Nakon promjene imena, uslijedila je i promjena vizualnog identiteta Banke, uključujući i izgled poslovnica, a proces rebrandinga nastavlja se preuređenjem Poslovnice Kustošija na adresi Ilica 304 u Zagrebu, koje je započelo 15. lipnja, te Poslovnice Čakovec na adresi Otokara Keršovanija 1, koja s preuređenjem počinje 06. kolovoza.

Proces rebrandinga nastavit će se do prosinca ove godine, dokad bi trebao biti završen rebranding sve 32 poslovnice Banke u 23 hrvatska grada.

Sberbank je jedna od vodećih banaka u Europi te jedna od najvećih i najbrže rastućih globalnih financijskih institucija. Sberbank brend je u 2012. godini proglašen 13. najvrjednijim financijskim brendom u svijetu te drugim u Europi, s vrijednosti od 14,2 milijardi dolara, što u odnosu na 2011. godinu predstavlja povećanje od gotovo 3,4 milijardi dolara.

Uz to, u godišnjem izboru uglednog britanskog financijskog mjesečnika Euromoney, Sberbank je početkom srpnja u Londonu proglašena najboljom bankom u Rusiji te CEE regiji. Ova se nagrada smatra najprestižnijom nagradom u segmentu globalnih financijskih usluga, a kriteriji koji se primjenjuju u postupku odabira najboljih banaka su veličina, profitabilnost, stopa rasta, usporedba s izravnim konkurentima i sposobnost prilagodbe novim kretanjima na tžištu kako bi se ispunili zahtjevi klijenata, poručuju iz Sberbanke.

Komentirajte prvi

New Report

Close