Ford, Amazon, Subway i History Channel, brendovi su o kojima su Amerikanci najviše raspravljali u posljednjih šest mjeseci. Prema istraživanju YouGov's BrandIndexa, te su kompanije izazvale najviše reakcija među ljudima, bilo da se radi o pozitivnim ili negativnim stvarima.
"Uglavnom je riječ o brendovima kod kojih potrošač ima kontrolu, bilo da se radi o pravljenju sendviča u Subwayu ili biranju videa na YouTubeu", kazao je Donny Deutsch, direktor u oglašavanju u gostovanju u Today showu CNBC-a. No ako su najpopularniji brendovi oni u kojima potrošači sudjeluju, zanimljivo je da na popisu nema Googlea, Applea pa čak ni Facebooka.
"Kada pomisle na YouTube, ljudi se vjerojatno sjete nekog smiješnog videa, a ljudi vole ono što ih čini sretnima", komentirao je Deutsch tu činjenicu dodajući kako na istraživanje ipak treba gledati sa dozom skepse, jer ljudi se o nekim stvarima izjašnjavaju onako kako misle da
bi bilo prihvaćenije u društvu. Primjerice, kada kažu da ih zanima History Channel, misle da će ispasti pametniji.
YouGov BrandIndex sadrži i listu brendova koji su najviše napredovali u posljednjih šest mjeseci, a ovoga puta to su bili Goldman Sachs, Bank of America and JPMorgan. Takav trend, prema istraživanju, mogao bi se povezati s oporavkom ekonomije.
Istraživanje je bazirano na ispitivanjima 20.000 ljudi svakoga tjedna, a ona su se bazirala na tome jesu li ljudi čuli što pozitivno ili negativno o brendu u medijima ili usmenom predajom.
Zašto su o njima najviše pričali?
1. Ford
Prvo mjesto na ljestivici najpopularnijih brendova Ford najviše može zahvaliti uspješnom prvom poslovnom tromjesečju 2013. u kojem im je zarada bila najveća u posljednjih 10 godina. Proizvođač je također povećao udio na tržišitu, ali i lansirao nekoliko uspješnih reklamnih
spotova.
2. Amazon
Div internetske prodaje proširio je svoj brend Kindl, a ponuda na njihovim stranicama veća je nego ikada, što je sačuvalo reputaciju brenda. Zanimljivo je da je Amazon najspominjaniji brend kod roditelja s djecom mlađom od 18 godina, mladim ljudima između 18 i 34 godine i
potrošačima koji se izjašnjavaju kao demokrati.
3. Subway
Popularni lanac restorana brze prehrane nadmašio je svoje najveće konkurente McDonald's i Pizza Hut, iako je njegov 'ranking' manji nego u prošlom istraživanju. Subway i dalje ima imidž zdravije brze hrane, a takvoj percepciji doprinijela je kampanja na SuperBowlu u siječnju, kao i kampanja u povodu njihova 15. rođendana.
4. History
Zahvaljujući visoko-budžetnim dramama koje su se prikazivale na ovom kanalu, History je dobio značajnu medijsku pažnju. Popularnim televizijskim serijama tako je zasjenio Discovery i Weather Channel.
Peto mjesto na ljestvici zauzeo je Lowe's, šesto V8, sedmo Walgreens, osmo YouTube, deveto Kindle i deseto Cheerios.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu