Švedski lanac trgovina odjećom Hennes & Mauritz izvijestio je jučer o snažnom skoku prodaje u lipnju, najvećem u devet mjeseci. Prodaja u trgovinama otvorenim godinu dana i dulje porasla je tri posto u odnosu na isto razdoblje lani iskazano u lokalnim valutama, što je njezin najveći rast od lanjskog rujna.
Ukupna prodaja drugog svjetskog lanca trgovina odjećom porasla je 13 posto. H&M je već izvijestio da mu je prodaja u prvih 17 dana prošlog mjeseca mjeseca poskočila 14 posto. Izvršni direktor švedske kompanije Karl Johan Persson izdvojio je tada nečekivano dobru prodaju novih modnih linija. Pritom je ipak upozorio da je mogući razlog razlog neuobičajeno hladno proljeće koje je odvratilo potrošače od proljetnog šopinga, a ne povećana temeljna potražnja. Inače, proizvođači odjeće teško posluju u recesijom pogođenoj Europi gdje potrošači pažljivo planiraju potrošnju pa su diskontni lanci trgovina odjećom, poput H&M-a, suočeni sa sve žešćom konkurencijom.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu