Domagoj Hunski je ovih dana imenovan Višim koordinatorom avio sektora turističke agencije Uniline. Na novu poziciju dolazi s višegodišnjim iskustvom rada na poslovima rezerviranja i prodaje avio karata putem rezervacijskih sustava. Tijekom višegodišnjeg rada u sektoru, Domagoj Hunski je radio u putničkoj agenciji Atlas te od 1999. u Diners Club Adriaticu odakle se pridružio Unilineu. Za Poslovni.hr Hunski otkriva više o svojoj karijeri i novom radnom mjestu.
Čime se zapravo bavi Viši koordinator aviosektora u turističkoj agenciji?
U prvom redu je riječ o poslovnoj koordinaciji i vođenju cjelokupnog opsega poslovanja vezanog uz avio promet. Pod time se misli na sveobuhvatni opis poslovnih procesa koji se odnose na rezervaciju letova, izradu ponuda, izdavanje zrakoplovnih karata, promjene karata i rezervacija, brigu za korporativne klijente u tom segmentu poslovanja itd. Naravno, unutar tog opisa je i sama kontrola unutar tima te monitoriranje i provedba procesa unutar istog s ciljem pružanja maksimalno brze i visokokvalitetne usluge prema našim klijentima.
Kako je tekao Vaš dosadašnji profesionalni put?
Uskoro se navršava 17 godina moga radnog staža, a koji je započeo radom u Atlasu d.d. iz Dubrovnika, točnije obnašanjem funkcije u poslovnom centru u Zagrebu. Nakon tri godine prelazim u Diners Club Travel/Erste Card Club d.o.o. gdje sam proveo narednih četrnaest godina, uz malu pauzu od 2000-2001 kada sam kratko vrijeme radio za Generalturist. Tijekom dugogodišnjeg staža u Diners club Travelu obnašao sam između ostalog funkciju voditelja prodaje avionskih karata. Prije kratkog vremena pridružio sam se vrlo ambicioznom timu Unilinea s kojim krećem u nove radne pobjede.
Što je bilo presudno u odluci o prelasku u Uniline?
Odluka o prelasku u Uniline za mene je bila vrlo jednostavna. Prepoznao sam tu tvrtku kao vodeću agenciju ne samo na domaćem tržištu već i šire. Kroz razgovor s kolegama iz branše shvatio sam da je upravo Uniline idealna sredina za moj daljnji razvoj i ostvarenje poslovnog potencijala. Nadalje, smatram velikim izazovom i činjenicu da je Uniline nedavno započeo s pojačanim širenjem spektra klijenata u ovom segmentu ponude, a što za mene predstavlja velik imperativ i prednost za zajedničko ostvarenje ciljeva i razvoj s naglaskom na rast.
Koji su Vaši glavni ciljevi na novoj poziciji?
Svakako bi stavio naglasak na jačanje i unapređenje segmenta avio prometa unutar Unilinea te dizanje istog na višu razinu. Cilj kompanije, a posljedično i moj je pozicioniranje kompanije kao vodeće na tržištu i u tom segmentu poslovanja u najkraćem mogućem roku. Obzirom na potencijal i stručnost kadra kojim raspolažemo, predviđam skoro ostvarenje tog cilja, kao i naglašeno unapređenje i zaokruživanje segmenta outgoinga s kompletiranjem i ovog dijela usluge.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu