Izgradnja Point shopping centra bliži se kraju, a ova investicija od 50 milijuna eura u zagrebačkom naselju Vrbani otvorit će vrata kupcima krajem ljeta.
Na ukupnoj površini od oko 40.000 četvornih metara, na četiri podzemne i dvije nadzemne etaže s garažom, u centru će se nalaziti više od 50 trgovina s gotovo 13.000 četvornih metara bruto prodajne površine i 500 parkirnih mjesta. Neki od ključnih brendova koji će se naći u centru su: Konzum, Benetton, Next i Lindex.
Sonae Sierra, tvrtka specijalizirana za trgovačke centre zaslužna za izgradnju projekta, a Bluehouse Capital, investitor projekta, zadovoljni su razvojem izgradnje. Uz velik broj trgovina odjećom i obućom te tehničkom opremom i namirnicama u prizemlju i na prvome katu, drugi će kat ponuditi sadržaje za odrasle i djecu. Ovaj trgovački centar bit će u skladu s najnovijim standardima održivosti.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu