QUality meDAL istraživanju kvalitete za godinu 2013/2014 Podravka je za hrvatske potrošače, korisnike interneta u Hrvatskoj, apsolutni primjer i najbolji simbol vrhunske kvalitete na tržištu.
Na koji se način došlo do ovog zaključka u QUDAL istraživanju?
QUDAL istraživanja za godinu 2013/2014 provode se konstantno od mjeseca siječnja ove godine i do danas je već putem web ankete ispitano 4.800 ispitanika – korisnika interneta u Hrvatskoj starijih od 15 godina.
Istraženo je do sada više od dvije stotine različitih tržišnih kategorija kako bi se saznalo koje su preferencije hrvatskih kupaca kada je riječ o kvaliteti. Ispitane su i analizirane primjerice kategorije iz prehrambenog sektora, bankarskog sektora, telekomunikacija, trgovine, logistike, visokih tehnologija i dr.
Za svaku tvrtku iznimna je vrijednost ukoliko je u svojem sektoru, u svojoj tržišnoj kategoriji upravo ona prepoznata od strane potrošača kao ponuđač apsolutno najviše razine kvalitete na tržištu.
Međutim, posebno je zanimljiv i može se reći – najznačajniji odgovor ispitanika QUDAL istraživanja na tzv. glavno pitanje koje je precizno glasilo: "…Navedite nam naziv proizvoda ili usluge, proizvođača ili davatelja usluga koji po Vašem osobnom iskustvu i mišljenju, ili iskustvu i mišljenju Vama bliskih osoba, nudi APSOLUTNO NAJVIŠU RAZINU KVALITETE na hrvatskom tržištu…. …To može biti bilo koji proizvod ili usluga. Jednako tako, to može biti domaća ili inozemna tvrtka, mala ili velika tvrtka, i može biti iz bilo kojeg sektora gospodarstva… …Navedite naziv jedne tvrtke, proizvoda ili usluge koja je po Vama, pojam, simbol i najbolji primjer u Hrvatskoj za NAJVIŠU RAZINU KVALITETE kada je riječ o proizvodima i uslugama na hrvatskom tržištu…"
Kao i sva druga pitanja u QUDAL – QUality meDAL istraživanjima i ovo je bilo otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu bili unaprijed ponuđeni odgovori, već su oni sami, posve slobodno mogli navoditi ono što smatraju najprimjerenijim odgovorom na ovako postavljeno pitanje.
Najveći broj ispitanika na ovo je pitanje odgovorio: "Podravka".
Osim gore navedenog glavnog pitanja, ispitanici su Podravku, odnosno tržišne marke u vlasništvu Podravke, najčešće navodili i kao ponuđača najviše razine kvalitete u čak jedanaest drugih prehrambenih kategorija QUDAL istraživanja kvalitete: 1. Dodatak jelima; 2. Marmelada (džem); 3. Slatki namaz; 4. Juhe iz vrećice 5. Konzervirano povrće; 6. Konzervirano voće; 7. Gotovi umaci; 8. Senf; 9. Mješavina za kolače u prahu; 10. Riblje konzerve; 11. Brašno.
Promatrajući ove rezultate, a svakako imajući u vidu pobjedu Podravke u glavnoj kategoriji QUDAL istraživanja, može se zaključiti kako je Podravka za hrvatske potrošače, prema njihovom osobnom iskustvu, mišljenju i percepciji, uistinu pravi lider u kvaliteti na hrvatskom tržištu.
Zanimljivo je također da je Podravka tijekom 2013 godine osvojila i značajna priznanja Best Buy Award na tržištima Slovenije i Bosne i Hercegovine koja mjere zadovoljstvo potrošača omjerom cijene i kvalitete na tržištu.
Na tržištu Slovenije, potrošači su prepoznali Podravku kao ponuđača najboljeg omjera cijene i kvalitete u segmentu "marmelada / džem", dok su na tržištu Bosne i Hercegovine, ispitanici najveći broj glasova dali Podravki u dvije kategorije: "Juhe iz vrećice" i "Marmelada / Džem".
Bitno je napomenuti da niti jedna druga hrvatska kompanija nije uspjela ostvariti ovako veliki broj pobjeda u cijelom nizu kategorija na hrvatskom tržištu u ispitivanju kvalitete QUDAL (uključujući i glavnu kategoriju), a da je u isto vrijeme i na regionalnim tržištima Slovenije i Bosne i Hercegovine prepoznata od strane lokalnih potrošača, u određenim kategorijama, kao ponuđač najboljeg omjera cijene i kvalitete.
Sve ovo ukazuje na iznimno povjerenje koje potrošači imaju u Podravku na hrvatskom i regionalnom tržištu.
Istraživanja QUDAL – QUality meDAL i Best Buy Award provode se u potpunosti u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR).
Bitno je na kraju naglasiti da istraživanja QUDAL ne mjere tržišne udjele, ili snagu branda, već isključivo i samo iskustvo, zadovoljstvo i percepciju ispitanika kvalitetom usluge i ponude na tržištu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu