DPD, jedan od vodećih pružatelja kurirskih usluga, zahvaljujući pojednostavljenju carinskih procedura očekuje snažan rast međunarodnih paketa ulaskom Hrvatske u Europsku Uniju 1. srpnja 2013., priopćeno je iz tvrtke.
Ulazak Hrvatske u Europsku Uniju 1. srpnja 2013, pojednostavnio je i ubrzao isporuku paketa u Hrvatsku i iz Hrvatske prema europskim zemljama. Dugotrajan i skup postupak carinjenja za robu koja se prevozi između Hrvatske i 27 drugih država članica EU više nije potreban. Roba se može slobodno transportirati između Hrvatske i drugih država EU. Kao rezultat toga, troškovi su znatno smanjeni za međunarodne prijevoze, što će olakšati poslovanje za hrvatske tvrtke koje posluju s inozemnim partnerima, kaže se u priopćenju.
DPD Croatia, u 100-postotnom vlasništvu Geoposta, express divizije francuske nacionalne pošte La Poste, očekuje stoga snažan rast u međunarodnom poslovanju s ostatkom EU. DPD Croatia više ne mora prikupljati visoke carinske pristojbe i stoga su troškovi za kupce znatno niži, a osim toga, tranzitno vrijeme značajno je smanjeno, u nekim slučajevima čak za 3-4 dana, ističu iz kompanije.
Igor Jakovljević, direktor DPD Croatia, objašnjava: "Slanje paketa u i iz Hrvatske dosad nije bilo toliko privlačno jer su troškovi carinjenja po paketu bili previsoki. Štoviše, troškovi carinjenja su se i mnogo puta mijenjali. Također, događalo se da je paket iz Hrvatske čekao ponekad do 10 dana na našem skladištu zbog carinske papirologije. Stoga su promjene na tržištu koje su uslijedile pristupanjem Hrvatske Europskoj Uniji jedno veliko olakšanje za naše poslovanje, a samim time i za naše klijente. "
Gledajući unaprijed, Jakovljević predviđa: "Očekujemo veliki porast međunarodnih paketa. Razlog očekivanog rasta su znatno niži troškovi transporta za naše klijente koji su od početka srpnja manji za čak 40-50%. Osim toga, biti ćemo vrlo konkurentni u pogledu vremena isporuke, primjerice dva dana do Austrije i Njemačke, te 24-satna usluga između Hrvatske i Slovenije. Sada je poslovanje s DPD-om u Hrvatskoj je znatno jednostavnije, brže i dostupnije našim postojećim i potencijalnim klijentima. "
Snažan rast, očekuje se i od uvoza u Hrvatsku. Poznato je da Hrvati sve više kupuju putem interneta (on-line) u drugim zemljama EU. "Mislimo da će rast B2C paketa biti najmanje 50%.", kaže direktor DPD-a. Tvrtka očekuje da će međunarodni paketi činiti oko 25-30% volumena u idućoj godini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu