Zvijezda popularne serije Baywatch i povremeni pjevač njemačkih šlagera, David Hasselhoff ponovo se vratio na male ekrane – i na plažu.
Vremešni "Mitch" snimio je novu kampanju za ledenu kavu brenda Cumberland Farms kojoj je i ime promijenjeno u "Iced Hoffe". U glazbenom spotu "Thirsty for Love" (Žedni ljubavi) Hasselhoff sav ozaren ispija kavu, lovi valove, pjevuši lake note, a sve to kako bi prodao napitak koji se za 99 centa može kupiti u 600 restorana na području New Englanda. Reklamnu kampanju osmislila je agencija Full Contact Advertising iz Bostona, a ovo im nije prvi put da su u njoj angažirali Husselhoffa.
Hasselhoff je i lani bio zaštitno lice u Cumberlandovoj kampanji koja je bila iznimno popularna. No tog je puta veću pažnju od TV reklame izazvala njegova kartonska replika uz koju su se ljudi slikali i mahnito dijelili po društvenim mrežama. Prema pisanju Boston Business Journala, neki njegovi obožavatelji išli su čak toliko daleko da su te kartonske figure krali iz Comberlandovih restorana.
"Htjeli smo stvoriti znak o kojem će ljudi pričati, no ljudi doslovno odnose naše plakate", komentirao je lani Marty Donohue, partner i kreativni direktor agencije koja je osmislila reklamu. Kako je rekao, Hoffmanija je započela nakon što je lanac kafeterija napravio pitch za novu kampanju. Tema je bila "Jedno iznenađenje za drugim", a agencija Full Contact je odlučila testirati može li se bivša Baywatch zvijezda vratiti na plažu. Očito da može. I to po drugi put.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu