Pametno određivanje cijena

Autor: Poslovni dnevnik , 02. srpanj 2013. u 22:00
Pametno određivanje cijena upoznaje rukovoditelje marketinških i proizvodnih odjela, povezujući sa korporativnim strategijama, ...

Pametno određivanje cijena upoznaje rukovoditelje marketinških i proizvodnih odjela, povezujući sa korporativnim strategijama, …

U Pametnom određivanju cijena, profesori poslovne škole Wharton i priznati stručnjaci za područje određivanja cijena, J. Raju i Z. J. Zhang koriste primjere iz područja vrhunskih i niskih tehnologija, potrošačkih i industrijskih tržišta, tržišta SAD-a i inozemnih tržišta kako bi ispričali priče o inovativnim strategijama određivanja cijena koje mogu pomoći tvrtkama da stvore i ostvare kako novu vrijednost tako i nove potrošače.

Pametno određivanje cijena upoznaje rukovoditelje marketinških i proizvodnih odjela, povezujući sa korporativnim strategijama, sa mnogim inovativnim pristupima određivanja cijena, kao i sa istraživanjima i načelima korištenim u stvaranju tih pristupa. Ispunjena sa ilustrativnim primjerima iz poslovnog svijeta, čitatelji će otkriti u kojim restoranima klijenti sami određuju cijene… naučiti kako su Google i ostale tvrtke iz industrije vrhunskih tehnologija koristili određivanje cijena da preoblikuju cijelu industriju… 

Komentirajte prvi

New Report

Close