S radom počinje prva društvena mreža za potrošače na svijetu – Yoomloo, i to danas, u 19:00 sati.
Specifičnost Yoomloo mreže jest u činjenici da je riječ o hrvatskom proizvodu koji izlazi i na globalno tržište, kažu njezini idejni začetnici.
Za razliku od drugih društvenih mreža čiji je fokus na online komunikaciji s postojećim i novim prijateljima, Yoomlo mreža povezuje potrošače i njihove omiljene brendove. Pristup mreži je potpuno besplatan, a važno je istaknuti da se svaka aktivnost na mreži nagrađuje te da će Yoomloo mreža pružiti svojim korisnicima i aktivno sudjelovanje u društveno korisnim kampanjama na svakodnevnoj bazi. Korisnici imaju i mogućnost ocjenjivati proizvode, događaje i osobe te tražiti i kreirati preporuke o kupnji određenih proizvoda ili usluga.
"Naš je cilj da dokažemo da i mala Hrvatska može iznjedriti globalno atraktivan projekt koji pruža jasan benefit svojim korisnicima i ima društveno korisnu, humanitarnu komponentu. Humanitarna komponenta Yoomloo mreže je još u pripremi, ali je naš imperativ da što prije bude aktivna jer smatramo da će donijeti potpuno nove mogućnosti u humanitarnom angažmanu zajednice i pojedinaca" kaže Marijana Mešić, direktor Yoomloo Hrvatska.
Na Yoomloo mrežu možete se prijaviti na web adresi www.yoomloo.com.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu