Kada su prije tri godine u Hrvatskoj pokrenuli svoj biznis, privatnu aviokompaniju Jung Sky, poslovna avijacija u susjednim je zemljama već odavno bila u ponudi, piše Večernji list. Iako su počinjali u doba krize, dvojica braće, Zagrepčani Krešimir i Vedran, o svom poslovnom uspjehu nisu se brinuli – klijenata koji su za let spremni platiti od 1600 do dvije tisuće eura po satu, kolika je cijena vožnje privatnim mlažnjakom, uvijek će biti. Svoj prvi avion, cessnu 525 CJ, kupili su za 1,5 milijuna dolara u Španjolskoj, a danas je njihova tvrtka ozbiljan konkurent kompanijama diljem Europe.
– Jung Sky u prvoj je godini poslovanja mlažnjakom imao oko 20 posto hrvatskih klijenata, a ostalo su bili stranci – kažu vlasnici. Prije pokretanja tvrtke Krešimir Jung imao je više od tri tisuće sati upisanog leta. Iako su i domaći korisnici prepoznali prednosti unajmljivanja leta na kojem sami biraju kada se polijeće, na kojem manjem aerodromu klijent želi sletjeti, tvrtka ipak većinu svojih klijenata nalazi u stranim državljanima. Naime razvijen dobar odnos s europskim brokerima koji klijentima traže avione i najpovoljnije opcije putovanja poslovnim mlažnjacima bili su dobra prilika domaćoj privatnoj aviotvrtki.
Cijeli članak pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Hrvatska Vlada ima svoj Challenger 604, evo kroz par tjedana počinje ovogodišnji Umag Open pa će opet malo za Pulu s njim
Zanimljivo. Samo ne znam kako se isplati ostalim vlasnicima aviona i helikoptera u RH i koga prevoze oni jer održavanje letjelica i dr. je astronomski skupo. Jedini pošteni poslovni helikopter u Hrvatskoj ima Agrokor. Onda je jasno koja je to skupoća. Avion ne znam da li itko ima.
Uključite se u raspravu