Projekt "Opelova 24 sata" u realizaciji agencije Grey Worldwide Zagreb i klijenta Opel Hrvatska, uvršten je među 40 finalista na Euro Effie 2013 – međunarodnom natjecanju koje nagrađuje marketinška postignuća u tržišnim komunikacijama koje se provode u više zemalja Europe.
"Iznimno smo ponosni što je naš projekt 'Opelova 24 sata' ušao u finale Euro Effie 2013. Uvrštavanje među 40 finalista za nas je veliko priznanje pogotovo kada se uzme u obzir da se radovi agencija iz naše regije rijetko kada kvalificiraju na ovako veliko i ugledno natjecanje. Kada se, pri tome, uspijete "efikasno progurati" pokraj najvećih europskih agencija u samo finale, morate se osjećati još zadovoljnijim", rekao je Dubravko Opašić, operativni direktor agencije Grey Worldwide Zagreb. Stručni žiri ponovno će se okupiti 28. lipnja u Bruxellesu kada će još jednom pregledati finalne radove, a rezultati žiriranja bit će objavljeni 18. rujna 2013., na svečanoj gala večeri u Bruxellesu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu