Poznati hrvatski kantautor Gibonni u petak je održao koncert na glavnom praškom trgu Vaclavske Namesti te kroz svoje nove pjesme predstavio građanima Praga svoj novi album “20th Century Man”. Ovaj najnoviji Gibonnijev album je na engleskom jeziku, a kako različite ljude i nacije najbolje spajaju glazba i kulinarstvo, Podravka, čija je aktualna kampanja pod nazivom „Okusi za sve jezike“ u tijeku do kraja mjeseca, odlučila se na prijateljsku gestu te ovaj koncert, uoči ulaska Hrvatske u Europsku uniju, poklonila građanima Praga.
Kao predgrupa Gibonniju nastupila je poznata češka grupa Fru Fru, nakon koje su pražani imali priliku uživati u stihovima Gibonnijevih najnovijih pjesma poput Hey Crow, Hide the Mirror, Broken Finger, My Cloud, a sam koncert započeo je poznatim hrvatskim hitom Činim pravu stvar na čije je početne taktove mnogobrojna okupljena publika već započela s pjesmom. Dvosatni koncert prepun emocija i oduševljenja Gibonni je želio zatvoriti s novom pjesmom 20th Century Man, ali publika je željela još uživati u njegovim hitovima te ga je dva puta zvala na bis pa je tako na samom kraju s pjesmom Oprosti uz podršku brojne raspoložene publike potpuno zaokružio ovu prekrasnu ljetnu prašku večer.
Povodom skorašnjeg ulaska Hrvatske i njenih građana u europsku obitelj, i ovaj koncert bio je zamišljen kao spoj hrvatske i češke glazbe, kulture, turizma i europskog zajedništva, a njegovoj organizaciji pripomogli su i Uniline te Hrvatska turistička zajednica.
Na ovom velikom koncertu uživali su i dobitnici koji su u nagradnoj igri osvojili putovanje u Prag, a iznenađenje je bilo izvlačenje dobitnika ljetovanja u Hrvatskoj, omiljenoj destinaciji čeških građana.
Svoje zadovoljstvo nije krio ni Gibonni koji je istaknuo kako je Podravka prepoznala kako na najbolji način predstaviti vrijednosti naše zemlje.
“S obzirom kako kulinarstvo i glazba spajaju ljude, ovo je bila idealna prilika da svi zajedno proslavimo ulazak Hrvatske u Europsku uniju Drago nam je da su građani Praga, koji već u velikoj mjeri poznaju Hrvatsku, prepoznali ovu prijateljsku gestu i u velikom se broju odazvali koncertu jednog od naših najkvalitetnijih pop glazbenika. Podravka već dulje vrijeme kroz svoje proizvode predstavlja Hrvatsku u svijetu, a ovaj put željeli smo učiniti nešto posebno kako bi predstavili našu zemlju kao 28. članicu velike europske obitelji. – istaknula je direktorica Korporativnih i marketinških komunikacija Podravke Marinka Akrap.
Podravka cijelim nizom samostalnih aktivnosti usmjerenih prema građanima obilježava ulazak Hrvatske u europsku obitelj, te je u tijeku velika edukativna kampanja Okusi za sve jezike u kojoj je naglasak prvenstveno na cjeloživotnom obrazovanju, učenju stranih jezika te promoviranju kulinarskog umijeća kroz svoje proizvode. Kampanja traje do kraja lipnja, a interes za učenjem i usavršavanjem stranih jezika pokazo je veliki broj građana.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu