Ako je vjerovati stereotipima, Parižani su poznati po svom elegantnom odijevanju i pomalo osornom ponašanju.
Bilo to istina ili ne, dio turista upravo zbog negostoljubivih domaćina izbjegava lokacije na kojima se ne osjeća dobrodošlo.
Kako bi se u posjetitelji francuske prijestolnice osjećali što ugodnije, turistička zajednica Pariza izdala je vodič za ophođenje s turistima pod nazivom "Do you speak tourist".
"Cilj publikacije je riješite se reputacije negostoljubivih domaćina", izjavio je za Telegraph Jean Pierre Blat, generalni direktor pariške turističke zajednice.
Vodič sadrži upute kako se ponašati s turistima iz pojedinih zemalja pa tako naprimjer Parižane podsjeća kako američki turisti preferiraju brzu, učinkovitu i personaliziranu uslugu, dok su Japanci diskretni, ali i zahtjevni pa će tako po povratku kući brzo prenijeti glas o lošoj usluzi.
Ironično, u vodiču se navodi kako su Francuzi vjerojatno najzahtjevniji gosti jer ne žele da ih se doživljava kao turiste.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu