Evo što HRT misli o navodnom dolasku nove televizije u Hrvatsku

Autor: Poslovni.hr , 19. lipanj 2013. u 12:50
Photo: Patrik Macek/Pixsell

“Hrvatska radio televiizija gledanost smatra bitnom, no ona nije jedini kriterij pri kreiranju programskih sadržaja već je to prvenstveno zadovoljavanje javne funkcije”, poručuju s Prisavlja.

"HRT je javni rtv servis koji svoje programske sadržaje kreira u skladu sa Zakonom o HRT-u, Ugovorom s Vladom RH i programskim načelima odnosno svojim programima mora zadovoljiti interese javnosti na državnoj, regionalnoj i lokalnoj razini te osigurati odgovarajuću zastupljenost informativnog, kulturnog, obrazovnog, dječjeg, zabavnog sportskog i drugog sadržaja, za što se financira pristojbom građana RH. Ove obveze komercijalno servisi nemaju, stoga u tom dijelu HRT i komercijalne televizije nisu konkurencija", odgovorili su nam s Prisavlja na upit kako komentiraju objavu Jutarnjeg lista da Hrvatska dobiva novu nacionalnu televiziju. 

Jutarnji list objavio je kako je Agencija za elektroničke medije okončala natječaj za koncesiju nove nacionalne televizije. U igri su, neslužbeno doznaje list, četiri glavna konkurenta: moćna grčka medijska kompanija Antenna Grupe, Nova TV, RTL Hrvatska i Nezavisna televizija.  'U razgovorima s čelnim ljudima hrvatskih TV kuća doznajemo da strahuju od mogućeg ulaska nove kompanije na slabo hrvatsko tržište jer trenutna poslovna klima nije poticajna ni za njih same', izvijestio je  list. 

"HRT također gledanost smatra bitnom, no ona nije jedini kriterij pri kreiranju programskih sadržaja već je to prvenstveno zadovoljavanje javne funkcije. HRT ne strahuje od ulaska novih televizija na tržište te raznolikost sadržaja smatra dobrodošlim. Kada se pak promatra tržište oglašavanja, ono posljednjih godina bilježi pad. Tako je prema podacima koje na svojim internetskim stranicama navodi HURA – Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje – već petu godinu zamjetan pad investicija u oglašavanje u medijima. Pad investicija u televizijsko oglašavanje, prema tom udruženju, dramatičan je. Godine 2008. investicije u TV oglašavanje iznosile su čak 950 milijuna kuna, da bi 2012. iznosile 702 milijuna kuna. Pad investicija u oglašavanje predstavlja ozbiljan poslovni izazov svim medijima, pa tako i televizijama", kažu nam s HRT-.a.

Jutarnji list izvijestio je kako je vlasnik Antenna Grupe grčki milijarderMinos X. Kyriakou. "Minos X. Kyriakou, rođen 1938., jedan je od najmoćnijih grčkih biznismena. U svom biznis portfoliu ima, osim medijske kuće Antenna Group, i dvije naftne kompanije, jednu brodarsku tvrtku u Singapuru i udio u singapurskoj zrakoplovnoj kompaniji. Uz to, vlasnik je i grčkog košarkaškog kluba Panellinios, a vodi i grčki olimpijski odbor. Oženjen je s grčkom glumicom, a govori sedam jezika", napisao je list. 

čija je kompanija već ušla na medijsku scenu u Srbiji i pokrenula Prvu srpsku televiziju, te u Sloveniji i Crnoj Gori. U Hrvatsku, kako piše list, žele uložiti značajna sredstva.

Komentirajte prvi

New Report

Close