Hrvatske autoceste zbog besparice odustale su od gradnje dionice Lekenik – Mošćenica na autocesti Zagreb – Sisak, a na koridoru Vc, takozvanoj Slavonici, dionica od Osijeka do Belog Manastira te dalje do mađarske granice bit će građena u profilu državne ceste, a ne autoceste, javlja Večernji list. Tako je odlučeno na prošlotjednom sastanku ministra pomorstva, prometa i infrastrukture Siniše Hajdaša Dončića s upravom HAC-a.
Državni graditelj autocesta, nakon što je već odustao od gradnje autoceste Dubrovnik – Doli i Podravskog ipsilona, zaustavio je gradnju već započetih autocesta A5 i A11. Jedino će dovršiti autocestu do Ploča. Autocesta Zagreb – Sisak, koja se godinama gradi, planira se, doduše, dovršiti, ali samo do Lekenika. Preostalih sedamnaest kilometara čekat će neka bolja vremena. Isto tako bolja vremena pričekat će i gradnja punog profila autoceste od Osijeka do mađarske granice. U HAC-u službeno odgovaraju da razmatraju moguće varijante gradnje preostalih dionica na koridoru Vc od kojih je jedna i smanjeni profil na dijelu dionice Most Drava – Beli Manastir – granica Republike Mađarske.
Cijeli članak pročitajte ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.za početak neka puste trasu do VG
To je jako loša odluka zbog budućnosti Banije i Korduna koji će totalno opustjeti. Na vlasti i u gradu i u županiji i na državnoj razini su tzv ‘socijaldemokrati’ pa šta ne učine nešto za taj kraj ili možda i žele propast. Velikih firmi tamo više nema…željezara je propala,Gavrilović drastično smanjuje proizvodnju i otpusta……autocesta je tu trebala biti najvažniji državni prioritet!
Uključite se u raspravu