Četrdesetu godišnjicu legendarnog modela 911 Porsche proslavlja predstavljanjem najbržih 911-ica u povijesti.
Izgled je prepoznatljivo klasičan, no novi 911 Turbo i Turbo S donose mnoge novosti ispod karoserije. Oba modela su sad opremljena elektrohidrauličkim pogonom na sve kotače te upravljivom stražnjom osovinom. Zahvaljujući tim, ali i brojnim drugim novostima, ovaj automobil legendarnu stazu Nürburgring Nordschleife na serijskim gumama prolazi za manje od 7 minuta i 30 sekundi, što je otprilike vrijeme Nissana GT-R, Porschea Carrere GT i Paganija Zonde F. Oba 911 Turbo opremljena su šesterocilindričnim motorom obujma 3,8-litara s dva turbopunjača.
Slabiji 911 Turbo razvija 520 KS, a snaga snažnijeg 911 Turbo S iznosi 560 KS. Snaga se prenosi putem sedmerobrzinskog mjenjača s dvostrukom spojkom, a performanse su impresivne. Turbo tako od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,2, a Turbo S za 3,1 sekundu. Oba modela postižu maksimalnih 317 km/h, a potrošnja iznosi 9,8 l/100 km, što je oko 16% manje nego kod prethodnika. Novi 911 Turbo i Turbo S na tržište dolaze krajem ljeta, a cijene za hrvatsko tržište još nisu poznate. U Njemačkoj će novi 911 Turbo stajati 162.055 eura, dok će za Turbo S trebati izbrojiti 195.256 eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu