Split Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela u petak će u Splitu završnom konferencijom okončati veliki međunarodni projekt ACOST, čija je glavna tema konkurentnost malih i obiteljskih hotela na međunarodnom turističkom tržištu.
Projekt je proveden u suradnji s talijanskim ministarstvom gospodarskog razvoja, koje je i glavni financijer, a kao partneri sudjelovali su talijanska agencija Informest i Trentino School of Management. Potporu su mali hotelijeri dobili i od hrvatskog Ministarstva turizma. "U Hrvatskoj dominira kupališni turizam, tim proizvodom upravljamo dobro. No, on je izrazito sezonskog karaktera, a mali hoteli moraju raditi najmanje osam mjeseci da bi preživjeli. Cilj projekta bilo je stvaranje drukčije destinacije", kaže predsjednik OMH Šime Klarić. Formula je bila jednostavna, kaže Klarić: "U Hrvatsku smo nizom radionica i drugih akcija doveli najbolje primjere sa sjevera Italije, regije u kojoj sezona traje cijelu godinu, a 90 posto smještajnih kapaciteta čine mali i obiteljski hoteli".
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu