‘Mali hoteli moraju raditi najmanje osam mjeseci godišnje’

Autor: Poslovni.hr/Hina , 05. lipanj 2013. u 14:35
Ilustracija

„U Hrvatskoj dominira kupališni turizam, koji je na visokoj razini ali je sezonalne naravi”, pojasnio je Klarić

Na završnoj međunarodnoj konferenciji na temu „Konkurentnost malih obiteljskih hotela na današnjem međunarodnom turističkom tržištu“, koja će se održati 7. lipnja ove godine u Splitu, turistički djelatnici i stručnjaci iz Hrvatske i Italije raspravljat će o produžetku turističke sezone putem malih i obiteljskih hotela, najavio je na današnjoj konferenciji za novinare predsjednik Nacionale udruge obiteljskih i malih hotela Šime Klarić.

„Konferencija se organizira u sklopu projekta koordinirane akcije turističkog razvoja ACOST, kojeg financira talijanska vlada, a cilj je ojačati suradnju Hrvatske i Italije u razvoju turizma“, rekao je Klarić.

Završnoj konferenciji u Splitu prethodilo je šest tribina diljem Hrvatske, na kojima su turistički stručnjaci iz Italije govorili o iskustvima Sjeverne Italije, gdje su od ukupnog broja hotela 90 posto mali i obiteljski, a turistička sezona traje 12 mjeseci.

„U Hrvatskoj dominira kupališni turizam, koji je na visokoj razini ali je sezonalne naravi, a da bi obiteljski i mali hoteli poslovali pozitivno i bili konkurentni moraju raditi najmanje osam mjeseci godišnje“, pojasnio je Klarić. Naglasio je kako je za dostizanje konkurentnosti obiteljskih i malih hotela od iznimne važnosti da oni u destinacijama u kojima se nalaze imaju turističke proizvode koji se mogu ponuditi na međunarodnom tržištu.

Klarić je također najavio kako će u sklopu konferencije više hotela u Hrvatskoj dobiti certifikat eko-hotela.

„Nacionalna udruga obiteljskih i malih hotela razvila je vlastitu normu za certificiranje obiteljskih i malih hotela s eko oznakom, koja je sukladna sličnim normama u Europi, ali odražava i neke naše posebnosti“, kazao je Klarić. On vjeruje kako će u sljedećih godinu i pol dana 30 posto hotela iz Nacionalne udruge obiteljskih i malih hotela dobiti eko-certifikate.

„Na međunarodnom turističkom tržištu sve su traženiji eko-hoteli“, rekao je Klarić.

Komentari (1)
Pogledajte sve

Jedino , ako preko zime promijenite sadržaje u hotelima.

New Report

Close