Kako su hrvatski trgovački centri iskoristili nedostatak sadržaja u gradovima

Autor: Josipa Ban /VLM , 04. lipanj 2013. u 14:27
Obiteljski sadržaji, a posebice dječje igraonice, nude se u većini centara/PIXSELL

Zbog nedostatka sadržaja u gradovima, trgovački centri se transformiraju.

Sve veći broj shopping kvadrata po stanovniku prisilio je trgovačke centre da se za naklonost kupaca bore "drugim" sadržajima. Gotovo da nema centra u kojem posjetitelji ne mogu uživati u kino predstavi, popiti piće ili nešto pojesti.

 

2-4sata

prosječno je vrijeme zadržavanja kupca u centrima

No, čini se, više niti to nije dovoljno. Trgovački centri danas okreću se i drugim aktivnostima. U Arena Centru na zagrebačkom Laništu tako su se okrenuli sve češćem ugošćavanju različitih sajmova dok u City Centar One trgovačkim centrima sve veću ulogu posvećuju organizaciji raznih događanja. Iz nedavno otvorenog City Colosseumu centru u Slavonskom Brodu ističu da je danas osobito neophodno stvoriti centar urbanog života, a ne samo klasičan trgovački centar. "Nedostatka sadržaja u većini gradova, osobito onima srednje veličine, diktira modernim i uspješnim trgovačkim centrima potrebu da se transformiraju u multifunkcionalne centre slobodnog vremena", navode. Kao neophodna događanja tako nabrajaju manje vikend evente na tjednoj bazi dok su na periodičnom nivou bitni specijalizirani događaji posvećeni ili modi, sportu, lokalnim temama ili pojedinim muzičkim programima. "U biti ljudi u centrima kao 30 posto motiva posjeta navode "vidjeti i biti viđen", a usput obaviti i kupnju", ističu iz City Colosseumu. Tako će, osim kupnje, u ovaj centar ljudi doći i zbog kina, a kako navode, neupitan je značaj dječje igraonice i ugostiteljskog sadržaja.  Osim kupnje, ponuda zabave te restorana i kafića jedan je on vodećih razloga posjete Arena Centru, navodi Sanja Vladović, direktorica marketinga Arena Centra.

 

Vladović

Naša istraživanja također pokazuju da su posjetitelji vrlo dobro informirani o događanjima koje organizira Arena Centra te da rado i često sudjeluju u njima

"Naša istraživanja također pokazuju da su posjetitelji vrlo dobro informirani o događanjima koje organizira Arena Centra te da rado i često sudjeluju u njima", dodaje Vladović. No osim toga, a s ciljem privlačenja što većeg broja kupca, trgovački centar na zagrebačkom Laništu često ugošćuje i različite sajmove koji posjet centru čine dodatno zanimljivim, ali i korisnim, naglašava Vladović. "Samo u posljednjih nekoliko mjeseci ugostili smo Sajam Interijera Moja 4 zida, Autosajam Auto Week, Sajam Wellnessa i ezoterike", navodi Vladović.Kako bi kupce, koji se u Arena Centru u prosjeku zadržavaju između dva do četiri sata, dodatno zadržali, ističe Vladović, osim ponude modnih, sportskih i techno brendova, nude im i bogatu gastro ponudu u jedinom FoodCourtu u Zagrebu te razne zabavne sadržaje kao što su skybowling te IMAX i Gold Class kino za filmoljupce, ili pak World Game Casino za one najodvažnije.Dodatan sadržaj koji osim kupnje posjetiteljima nude u City Centru One odnosi se na organizaciju raznih događanja, promociju novih proizvoda i nagradne igre, odgovara Vlatka Svedružić, marketing i PR menadžerica City Centra One.

Osim stalnih usluga, poput besplatnog wireless interneta i poklon bonova, prije nekoliko mjeseci City Centar One krenuo je i s novim projektom "Žuta srijeda", tijekom koje svake prve srijede u mjesecu trgovine u ovim centrima nude posebne popuste i ponude. "Naši posjetitelji su izvrsno reagirali na ovaj projekt te on iz mjeseca u mjesec postiže sve bolje rezultate", ističe Svedružić. No osim kupovine te ugostiteljske ponude, City Centar One centri nude brojne uslužne djelatnosti, poput frizerskih salona, nail barova te cornera za šminkanje. U City Centru nisu zaboravili ni na zabavne sadržaje, ističe, koje zadovoljavaju kroz dječje igraonice, Cineplexx kina, Wettpunkt automat klub, karting arenu. Kao i u Arena Centru, sve veću važnost zauzima i organizacija raznih događanja. U City Centru su se pak za privlačenje većeg broja posjetitelja odlučili na organizaciju modnih revija za djecu i odrasle, utrke beba u puzanju, koncerte, sportska događanja, dječji teatar te drugih.

Posebnu pozornost svaki trgovački centar pridaje obiteljima i djeci. Iz City Colosseuma naglašavaju da svaki trgovački centar koji želi biti posjećen mora osigurati sadržaje za najmlađe u vidu dječjih igraonica i događanja. Potvrđuju to i iz Arena Centra te City Centra One. Vladović tako naglašava da su upravo za obitelji s djecom razvili čitav niz sadržaja, od besplatnog parkinga do brojnih zabavnih sadržaja i besplatne igraonice za djecu. Isto će reći i Vlatka Svedružić. "Mladim roditeljima na raspolaganju je i soba za presvlačenje beba opremljena po najstrožim međunarodnim standardima", ističe. No ovaj centar, osim besplatne dječje igraonice s profesionalnim osobljem, roditeljima nudi i obiteljski parking. Tu je i "Mummy Mornings" program osmišljen za trudnice i mame tijekom kojeg mogu kupovati uz posebne popuste. 

Komentari (1)
Pogledajte sve

Sve- potpisujem !

New Report

Close