Domaće kompanije, bilo da je riječ o privatnom ili javnom sektoru, ne ostvaruju maksimum mogućnosti kroz sponzorstva, a na koja nerijetko troše velike iznose, pokazalo je istraživanje agencije CiV Vetturelli.
Prema istraživanju koje je rađeno na uzorku od 34 domaće kompanije, gotovo 88% kompanija ulaže značajna sredstva u sponzoriranja. Prosječna vrijednost utrošena na sponzorstva u 2012 godini iznosila je gotovo 3.7 milijuna kuna. Čak 44% sponzorstava odnosi se na sport, 22,3% na umjetnost i kulturu, 9,2% na znanost i obrazovanje, 9% na ekologiju itd.
Najveća ulaganja u sponzorstva ostvaruju se unutar financijskog i telekomunikacijskog sektora, slijede prehrambena industrija, farmaceutska industrija, trgovina i na kraju industrija motornih vozila, navodi se u priopćenju.
Prema pojedinim projektnim studijama prezentiranim unutar istraživanja, vidljivo je kako je u odnosu na međunarodnu praksu efekt realizacije u RH u prosjeku manji za čak 27,5%. Znakovito je kako problem nedovoljne kvalitete provedbe proizlazi iz činjenice da kod nas velik broj kompanija još uvijek nije jasno određen koji stručni odjeli trebaju provoditi i odrađivati promociju sponzorstva. Na žalost, jedan od razloga ovog problema leži i u nedovoljnoj stručnosti i poznavanju ovog segmenta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu