Maggi proglašen najboljim svjetskim brendom

Autor: Poslovni dnevnik , 22. svibanj 2013. u 21:59
Najveći rast Maggi je ostvario u azijskim zemljama

Analiziranjem navika potrošača u 32 države diljem svijeta analitičari su došli do podataka o najčešće odabiranim proizvodima iz segmenta robe široke potrošnje.

Maggi, brend instant juha, kocki za juhu, umaka, pojačivača okusa i rezanaca tvrtke Nestlé, proglašen je najboljim brendom u segmentu hrane prema istraživanju koje je proveo Kantar Worldpanel, vodeća tvrtka za istraživanje tržišta.

Analiziranjem navika potrošača u 32 države diljem svijeta analitičari su došli do podataka o najčešće odabiranim proizvodima iz segmenta robe široke potrošnje. Drugo mjesto zauzeo je Unileverov brend Knorr, dok je treći brend Lay's tvrtke PepsiCo. Najveći rast brend Maggi ostvario je u Aziji čemu je, prema analizi tvrtke Kantar, značajno pridonio uspjeh Maggi instant rezanaca na indijskom tržištu. Uspjehu su doprinijele i stalne inovacije, odnosno proširenje ponude Maggi proizvoda na svjetskim tržištima.

Komentirajte prvi

New Report

Close