Grad Split i Splitsko-dalmatinska županija, sa svojim znamenitostima i turističkom ponudom, bit će označeni kao UHPA-ine domaće destinacije godine na svim informativnim i promotivnim materijalima upućenim članovima UHPA-e i javnosti, javljaju iz Udruge hrvatskih putničkih agencija.
Domaće destinacije godine 2013./2014., prema izboru UHPA-e su Split i Splitsko-dalmatinska županija pa je stoga s Turističkom zajednicom Splitsko-dalmatinske županije i Turističkom zajednicom grada Splita, UHPA sklopila Ugovor o marketinškoj suradnji, navodi se u priopćenju.
Potpisani ugovor omogućit će kvalitetniju promociju destinacije, a Split i Splitsko-dalmatinska županija bit će naglašeni kao preporučene domaće destinacije od strane UHPA-e.
„Drago nam je što su nas kolege iz struke prepoznale kao domaću destinaciju godine. Cilj TZ grada Splita je ostvariti zavidne rezultate, ne samo u sezoni, nego i u predsezoni i posezoni, zbog toga razvijamo selektivne oblike turizma i nove turističke proizvode, te smatramo kako je Split na dobrom putu razvoja cjelogodišnjeg turizma. Međutim, kako bismo dovodili goste tijekom cijele godine, potrebna nam je kvalitetna suradnja i koordinacija s turističkim agencijama, kao i njihova potpora“, izjavio je Vedran Matošić, direktor splitske Turističke zajednice.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu