Unatoč padu cijene dionica i slabijem ulagačkom sentimentu, Apple je ponovno zauzeo prvo mjesto na ljestvici najvrednijih brendova BrandZ, koju sastavlja agencija Millward Brown.
Tehnološke kompanije inače dominiraju među prvih deset brendova na top listi, pa je tako na trećem mjestu Google, četvrtom IBM, a na sedmom Microsoft. Kompanije iz tehnološkog i telekomunikacijskog sektora čine 40 posto Top100 ljestvice, u usporedbi s 36 posto u 2006. kada je objavljen prva lista. Ukupna vrijednost brendova na ovogodišnjoj ljestvici porasla je za 7 posto u odnosu na prethodnu godinu, na 2,6 bilijuna dolara, što je više od bruto-domaćeg proizvoda Velike Britanije.
Cijelu ljestvicu pogledajte ovdje.
BrandZ – Prvih 10
- Apple
- IBM
- McDonald's
- Coca-Cola
- AT&T
- Microsoft
- Marlboro
- Visa
- China Mobile
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu