Apple je najvrjedniji brend na svijetu

Autor: Poslovni.hr , 21. svibanj 2013. u 16:09
Thinkstock

Tehnološke kompanije inače dominiraju među prvih deset brendova na top listi, pa je tako na trećem mjestu Google, četvrtom IBM, a na sedmom Microsoft.

Unatoč padu cijene dionica i slabijem ulagačkom sentimentu, Apple je ponovno zauzeo prvo mjesto na ljestvici najvrednijih brendova BrandZ, koju sastavlja agencija Millward Brown.

Tehnološke kompanije inače dominiraju među prvih deset brendova na top listi, pa je tako na trećem mjestu Google, četvrtom IBM, a na sedmom Microsoft. Kompanije iz tehnološkog i telekomunikacijskog sektora čine 40 posto Top100 ljestvice, u usporedbi s 36 posto u 2006. kada je objavljen prva lista. Ukupna vrijednost brendova na ovogodišnjoj ljestvici porasla je za 7 posto u odnosu na prethodnu godinu, na 2,6 bilijuna dolara, što je više od bruto-domaćeg proizvoda Velike Britanije.

Cijelu ljestvicu pogledajte ovdje.

BrandZ – Prvih 10

  1. Apple
  2. Google
  3. IBM
  4. McDonald's
  5. Coca-Cola
  6. AT&T
  7. Microsoft
  8. Marlboro
  9. Visa
  10. China Mobile
     

Komentirajte prvi

New Report

Close