Ovo su najčešći mitovi o marketingu na društvenim mrežama

Autor: Poslovni.hr , 15. svibanj 2013. u 14:27
Photo: Thinkstock

Ako Twitter, Facebook, LinkedIn i Youtube ne daju željene rezultate, vrijeme je da preispitate vaše upravljanje društvenim medijima

U proteklih pet godina društveni su mediji postali sastavan dio većine marketinških strategija brojnih kompanija, no njihovo pogrešno korištenje može dovesti do neželjenih posljedica, piše Inc.

Ako Twitter, Facebook, LinkedIn i Youtube ne daju željene rezultate, vrijeme je da preispitate vaše upravljanje društvenim medijima i provjerite slijedite li slijepo neke od najčešćih mitova o marketingu na društvenim mrežama:

1. Ako nije viralno, kao da ne postoji

Pokušamo li se prisjetiti uspješnih marketinških poteze na društvenim mrežama, na pamet nam najčešće padaju gigantske kampanje s milijunima klikova poput one za Old Spice proizvode. Iako su takve kampanje uspješne, pogrešno je o društvenim mrežama misliti isključivo kao skupljanju klikova. Marketing na društvenim mrežama ne događa se preko noći; vrijednost se gradi s vremenom.

2. Moji su potrošači stariji pa mi ne trebaju društvene mreže

Čak 50% korisnika interneta starijih od 50 godina koriste se Facebookom. Vaši postojeći i budući klijenti čekaju da ih pronađete na Facebooku, Twitteru, LinkedInu, Pinterestu, Instagramu i ostalim društvenim mrežama. Ne zanemarujte pripadnike starijih generacija.

3. Twitter je dobar samo za slavne osobe i velike brandove

Poznate osobe i velike kompanije nisu jedine koje mogu profitirati od Twittera. Kako bi od njega koristi imale i male tvrtke, potrebno je pažljivo osmisliti i dozirati tweetove koji moraju biti relevantni vašoj ciljanoj publici.

4. Oglašavanje na Facebooku donosi lajkove, ali ne i potrošače

Značajan broj velikih kompanija prije nekoliko se godina odlučio oglašavati na Facebooku. Novac za oglase uložili su kako bi povećali bazu fanova bez pravog razumijevanja kakve će im vrijednosti takav tip oglašavanja donijeti. Ako se njime pravilno koristi, Facebook oglašavanje vašoj tvrtki može pomoći u povećanju online prisutnosti, privlačenju novih i zadržavanju postojećih potrošača.

5. Što više objava, to uspješnija kampanja

Više od jedne Facebook objave dnevno, vjerojatno je previše. Neprestano bombardiranje fanova informacijama može smanjiti broj vaših obožavatelja, lajkova i podijeljenih objava. Kako bi vaša Facebook kampanja bila uspješna, pobrinite se da su vaše objave zanimljive, jedinstvene i privlačne. Uz objavu uvijek uključite fotografiju ili link jer ćete tako dulje zadržati pozornost fanova.

Komentirajte prvi

New Report

Close