Šprajc: Televizija nije umirući dinosaur

Autor: Poslovni.hr , 09. svibanj 2013. u 13:49
Zoran Šprajc; Photo: Anto Magzan/PIXSELL

Informacije s društvenih mreža ne smiju biti glavna priča, poručuje direktor distribucije BBC World Newsa

Budućnost televizijskih vijesti i odnos medija i društvenih mreža najzanimljivije su teme New Europe Market konferencije u Dubrovniku, piše Večernji list.

O suživotu tradicionalnih i novih medija progovorio je i Zoran Šprajc koji je ustvrdio kako internet nije ugrozio televiziju kao mediji koji ima svoju stalnu publiku. "Naša je publika prilično čvrsta. Televizija nije umirući dinosaur. Internet će prije završiti na televiziji nego televizija na internetu", izjavio je Šprajc.

Među panelistima je bio i Colin Lawrence, direktor distribucije BBC World Newsa koji se osvrnuo na ulogu medija u nedavnom slučaju bombaškog nastupa u Bostonu kad su mnoge informacije s Twittera i Facebooka kreirale breaking news priče uglednih TV kuća.

"Televizija više nije prva u javljanju novih vijesti, to su internet i Twitter, a na TV ide nešto što je provjereno. U redu je u eteru spomenuti što se prepričava po Twitteru, osvnuti se u vašoj priči na neku informaciju s Twittera, ali ta informacija ne smije biti glavna priča i nije dobro da se prenosi kao vijest. Svi žele biti prvi, ali biti točan je iznimno važno. Pa CNN je objavio krivo ime bombaša i objavio slike tog nekog dečka, a to nije bio bombaš! To je veliki gubitak povjerenja pred gledateljima", ocijenio je Colin Lawrence, direktor distribucije BBC World Newsa.

Cijeli članak pročitajte ovdje.

Komentirajte prvi

New Report

Close