Mali ekrani još nisu prošlost: Na svijetu ima 4 milijarde televizora!

Autor: Agencija VLM , 08. svibanj 2013. u 15:52
SXC

U Dubrovniku je započela prva konferencija New Europe Market. Glavne teme rasprava su potraga za sadržajem koji će u skoroj budućnosti dominirati na TV-u, praćenje sadržaja na svim platformama.

Internet i društvene mreže su medijski hit već više godina, no jeste li znali da na svijetu postoji više od 4 milijarde televizora i da televizija nije ništa manje utjecajna, nego prije interneta.

U Dubrovniku je u srijedu otvorena premijerna konferencija New Europe Market, koja je okupila vodeće medijske stručnjake i TV brendove iz regije i šire.

U uvodnom predavanju "Sadržaj je ključ" je već istaknuto da upravo sadržaj, odnosno njegovo mijenjanje u korak s vremenom i potražnjom na tržištu definira uspješnost programa.

Ili kako bi to rekao Colin McLeod iz Universal Network Internationala:

– Kreirajte program koji želimo gledati s bilo kim u društvu, bilo gdje. Sadržaj treba dobro ispripovijedati, imati dobar zaplet, a najvažnije je stvoriti emotivnu povezanost s likovima. To je ključ, kada su Sopranosi završili ja sam se osjećao tako loše kao da mi je netko iz obitelji preminuo!", ističe McLeod, te otkriva da njegova tvrtka ne podržava dramatične završetke epizoda koje ponekad i živciraju gledatelje jer ih tjera da svaku epizodu moraju pratiti.

– Mi u Universalu ne želimo stvarati serije koje će trajati šest sezona, a na kraju još uvijek da gledateljima neće biti jasno o čemu se tu zapravo radi (ovdje je očito aludirao na famoznu seriju "Izgubljeni" o grupici preživjelih nakon pada aviona na čudni otok, ali nije je želio imenovati – op. a.). Želimo da gledatelj dobije dobar osjećaj u svakoj epizodi, da osjetio da je dobio nešto. Da, to znači i opasnost da se gledatelj možda neće vratiti sljedeći tjedan, ali možda hoće tjedan poslije."

Zaključak rasprave o sadržaju je da se prozivođači sadržaja trebaju prilagođavati vremenu, i nuditi sadržaj na svim platformama, usko ciljan za određenu publiku. 

– S novim tehnologijama danas, više nego ikad prije, možemo upoznati naše gledatelje i znati što ih zanima. Oni tvitaju i komentiraju o našim sadržajima na društvenim mrežama i tako nam daju puno informacija", rekla je Nina Laricheva, BBC-jeva potpredsjednica za Komercijalni razvoj, zadužena za BBC-eve programe u svijetu, a najavila je i skori dolazak BBC-evog novog kanala Knowledge (Znanje) u Hrvatsku.  

Komentirajte prvi

New Report

Close