Trgovački lanac Lidl započeo je agresivnu kampanju u kojoj najavljuju kako će ulaskom u Europsku uniju smanjiti cijene pojedinih proizvoda. Za komentar na Lidlovu strategiju T-portal je upitao maloprodajne lance Konzum, Plodine i Dionu.
Konzum i Diona tvrde kako će cijene uvoznih proizvoda nakon ulaska u EU definitivno biti niže dok iz Gavrilovića poručuju kako će broj takvih proizvoda zasigurno rasti.
Todorićev Konzum nije pak želio odgovoriti hoće li EU dovesti do manjeg broja domaćih proizvoda u njihovim trgovinama, ali ističu kako će manji troškovi za uvozne proizvode rezultirati nižim cijenama.
Analitičar Damir Novotny za T-portal je naglasio kako će nakon ulaska u EU, unatoč ukidanju carina, strani trgovački lanci ipak biti u prednosti jer imaju dobavljače koji će robu moći plasirati po nižim cijenama. Novotny je dodao i kako ćemo zbog većeg PDV-a na hranu i dalje biti skuplji od susjedne Italije i Austrije.
Upozorio je i na nepovoljan položaj Agrokora jer je njegova maloprodaja povezana s njegovom proizvodnjom, ali i dugoročnim odnosima s domaćim dobavljačima. Napominje kako strani lanci nemaju "moralnu" obvezu prodavati domaće proizvode.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu