Tijekom travnja u Hrvatskoj je prodano 2.813 novih osobnih automobila što je 377 vozila, ili 15,5 posto više nego u ožujku te 186 automobila, odnosno 7,1 posto više nego u travnju prošle godine, pokazuju podaci agencije Promocija Plus.
Travanj je najbolji mjesec po prodaji novih automobila u Hrvatskoj od početka godine, ali dobri prodajni rezultati tijekom četvrtog mjeseca tek su ublažili pad prodaje u prva četiri mjeseca u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje.
Od početka godine do kraja travnja u Hrvatskoj je, naime, prodano 8.850 novih osobnih automobila, što je 4.609 vozila, ili 34,2 posto manje nego u istom razdoblju lani.
Najprodavanija automobilska marka u prva četiri mjeseca bio je Volkswagen, s prodanih 1.388 vozila. Na drugom mjestu je Opel s 959 automobila, a slijede Peugeot (641), Kia (638) i Citroen (601). Među prvih deset još su Renault, Hyundai, Škoda, Chevrolet i Audi.
Među modelima, najprodavaniji je Volkswagen Golf, a slijede Opel Astra, Volskwagen Polo, Opel Insignia, Renault Clio, Kia Sportage itd.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu