Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ), Hrvatska udruga komunikacijskih agencija (HUKA) te Hrvatsko novinarsko društvo (HND) odlučili su apelirati na komunikacijske savjetnike koji tijekom predizborne kampanje nastupaju u medijima da se izjasne rade li za nekoga od kandidata. Javnost bi, po njima, trebala biti upoznata s time za koju stranku, političara ili nezavisnog kandidata komunikacijski savjetnik ili agencija rade, jer će jedino tako uloge i interesi biti transparentni.
“Angažman u političkoj kampanji nije razlog da komunikacijski stručnjaci ne nastupaju kao medijski sugovornici, ali njihov angažman pri tome mora biti jasno deklariran”, poručuju iz HUOJ-a i HUKA-e te pozivaju sve stručnjake za odnose s javnošću da se o svom angažmanu očituju putem medija te objavom referenci na vlastitim internetskim stranicama.
“Javno očitovanje angažmana podjednako je važno za samostalne komunikacijske stručnjake, za zaposlenike agencija za odnose s javnošću kao i u slučajevima takozvanog pro bono angažmana”, dodaju. HND je pak pozvao novinare da prilikom intervjuiranja komunikacijskih stručnjaka od njih traže da kažu u čijoj su izbornoj kampanji angažirani, dok od urednika traže da te podatke obavezno objave.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu