Business People NO1 – Osvojili regiju, slijede nova tržišta

Autor: Tatjana Tadić , 30. travanj 2013. u 14:06
Business People

Poslovni dnevnik predstavlja peti broj regionalnog magazin NO1 – Business People.

Tatjana Tadić, urednica magazina NO1 – Business People

I u petom po redu broju magazina NO1 – Business People donosimo intervjue s vodećim poslovnim ljudima jugoistočne Europe, priče o njihovom uspjehu, privatnom životu, ali i planovima za daljni razvoj poslovanja.

S ponosom najavljujemo i prvi istup u medijima predsjednika Uprave Plive, Tihomira Oreškovića. Pokretanje velikih investicije u našoj najvećj farmaceutskoj tvrtki dokazuje povjerenje Teve govorio je novinarki Andreji Šantek. Donosimo razgovor s velikim hrvatskim poduzetnikom koji je javnosti manje poznat – Branku Duvnjaku iz Klimaopreme. U godinama kada se o građevinskom biznisu uopće ne govori, Klimaoprema je spretno napravila zaokret u smjeru drugih tržišta, pa Klimaoprema sad posluje na njih tridesetak! Duvnjak je u desetak godina tu samoborsku tvrtku doveo od male radionice do pogona na 10.000 četvornih metara, a temeljno znanje brusio je u Ericssonu Nikoli Tesli. U intervjuu Mariji Brnić ponosno kaže kako je Klimaoprema dobra privatizacijska priča.

Danijela Jozić vodila je zanimljiv razgovor s Ljerkom Puljić, koja joj je otkrila davnu ljubav prema veterini i o tome kako joj je najveća želja imati puno unuka, i kako posao menadžerice u Ledu, gdje je upoznala Ivicu Todorića, nije jedina njezina veza sa sladoledom.

Saša Paparella o Portu Montenegru je pisao još 2007. godine kada se o tom velikom projektu u Tivtu samo pričalo. Sada je ponovo posjetio Porto Montenegro i uvjerio se koliko su Crnogorci spretno iskoristili duboki gaz luke starog škvera, ali i porezne zakone zbog kojih bogati nautičari hrle po jeftino gorivo. Analogija s Dubrovnikom je očita, jer se upravo ovih dana raspravlja o tome koliku korist Dubrovčani imaju od gostiju s cruisera, ali i otporu prema projektu golfa na Srđu. Percepciju kako će u vlastitom gradu moći raditi samo pomoćne poslove međutim demantira priča iz Tivta u kojem se zahvaljujući dobroj politici upravljanja projektom otvaraju i škole na engleskom jeziku a uskoro i internat, a surađuju i s visokim školama u Crnoj Gori jer ta multietnička zajednica već treba dobar obrazovni kadar. No, najzabavniji intervju petog broja Business peoplea svakako je Paparellin razgovor s Jovanom Jovetićem koji na duhovit i iskren način govori o tome ‘kako je svoju porodicu uveo u kapitalizam’. Ipak, brojke govore nešto sasvim drugo, iza filmskog naslova krije se ozbiljna priča o biznisu kojeg su nagradili i ocjenjivači Europske komisije, a o čemu je Jovetić nedavno govorio na Brown Forumu u Zadru.

Percepciju kako su bankari dosadni svojim intervjuima je srušila Ana Blašković kojoj se Petar Radaković iz Erste banke predstavio u vrlo neobičnom svjetlu: kao čovjek koji voli prirodu i životinje, prijateljuje s lovcima a bio je toliko hrabar da je skočio i bungee jump. A ono što je za rancuskog kuhara maslac, za bankara su ljudi, u intervjuu se našalio André Marc Prudent iz Societe Generale Splitske banke. Majda Žujo pisala je o mladom lavu hrvatskog menadžmenta, Danielu Šternu (premda je Štern lav postao još prije 13 godina kada je došao na tu poziciju u Pastoru), koji joj je povjerio kojih se poslovnih projekata danas nikada ne bi prihvatio, a koje je možda propustio. David Kolnoa još je jedan menadžer kojeg ‘otkrivamo’ – Josipa Ban razgovarala je s tim Izraelcem koji je bio dovoljno hrabar da se ratne 1993. godine preseli u Hrvatsku i započne biznis sa zaštitnim sustavima i vratima.

Boris Podrecca, premda ne živi u Hrvatskoj, jako voli čitati novine (čita ih svako jutro od 5 do 7) i živo se interesira za hrvatsku medijsku scenu, ali me šokirao pitanjem: što ima novog s Dinamom? U pripremama za intervju potpuno mi je promaklo da on stvarno voli nogomet, da ga je igrao, i da će me možda pitati što se događa u Maksimiru. Ostala sam mu dužna odgovor.

Ovo je samo kratak pregled dijela sadržaja petog broja magazina NO1 – Business People koji donosi još mnoštvo zanimljivog sadržaja za koji smo sigurni da će ga biti užitak čitati, a iskrenost i jednostavnost odgovora čelnih biznismena jugoistočne Europe na pitanja naših vodećih poslovnih novinara mnoge će iznenaditi.

Novi broj jedinog regionalnog poslovnog magazina može se nabaviti na svim boljim prodajnim mjestima Tiska ili se može direktno naručiti na telefon 01/6326-021.

Komentirajte prvi

New Report

Close