Uložili 26 tisuća dolara, dobili kampanju vrijednu 10 milijuna

Autor: Marija Crnjak , 30. travanj 2013. u 14:11
Poreč, Dusko Marusic/PIXSELL

Dvadeset objava o Istri u jakim američkim medijima vrijedi oko 10 milijuna dolara, a u studijska putovanja autora TZ Istre je uložio svega 26 tisuća dolara, kaže Ivošević.

Medijska kampanja nastala nakon dva studijska putovanja 12 američkih novinara i blogera u Istru, vrijedna je čak deset milijuna dolara, koliko bi koštala objava svih objavljenih članaka u eminentnim medijima poput New York Timesa i Forbesa, pokazala je analiza Turističke zajednice Istre, a prenosi Glas Istre. Kako saznaje Poslovni.hr, budući da je TZ Istre u spomenuta studijska putovanja uložio oko 20 tisuća eura (26 tisuća dolara), rezultat je gotovo 400 puta veći od uloženog.

"Riječ je o eminentnim novinarima tiskanih medija i blogerima koji su došli u Istru putem županijske Turističke zajednice u suradnji s turističkom novinarkom Anjom Mutić, čiji je posjet rezultirao s dvadeset raznih objava u značajnim medijima poput New York Timesa ili Forbesa. Izračunali smo kolika bi bila vrijednost tih objava i došli smo do zapanjujuće brojke od 10 milijuna dolara. Ova nas je brojka iznimno iznenadila, što je znak da je američko tržište što se tiče medijskog prostora iznimno snažno. Samo jedan manji članak koji je lani objavljen u New York Timesu o Istri vrijedi oko milijun dolara", izjavio je direktor TZ Istre Denis Ivošević.

Ivošević tvrdi da su ovakve objave vrlo važne u stvaranju prepoznatljivosti Istre kao turističkog odredišta. 

– Sve što se važno objavi u Americi, prođe kroz cijeli svijet, što utječe na podizanje percepcije o Istri kao turističkom odredištu, a samim time i Hrvatske. Također, američki su nam gosti posebno značajni jer je riječ o gostima koji puno troše, dolaze u pred i posezoni te traže lokalne proizvode poput maslinova ulja, vina i smještaj u malim obiteljskim hotelima, što pokreće lokalnu ekonomiju, tvrdi Ivošević.

Komentirajte prvi

New Report

Close