Bajadera i kulen, tipični domaći brend

Autor: Poslovni dnevnik , 29. travanj 2013. u 21:59
Sanjin Strukić/PIXSELL

Za najveći broj internet korisnika u Hrvatskoj, kulen i Bajadera (po 15 posto) tipični su hrvatski proizvodi.

Za najveći broj internet korisnika u Hrvatskoj, kulen i Bajadera (po 15 posto) tipični su hrvatski proizvodi i njih bi najradije odnijeli dragim osobama u inozemstvo u želji da im poklone nešto ‘tipično’ hrvatsko, pokazalo je istraživanje Gfk. Na trećem mjestu se nalazi Vegeta (12 posto), pa kravata (11 posto), boca domaćeg vina i maslinovo ulje (po 9 posto), licitarsko srce (8 posto), rakija (7 posto), pršut (6 posto), paški sir (4 posto). Izbor ‘tipičnog’ hrvatskog proizvoda uvjetovan je i regionalnom pripadnošću pa tako 45 posto Slavonaca tipičnim hrvatskim proizvodom smatra kulen, Zagrepčani bi češće od ostalih u inozemstvo ponijeli Bajaderu i Licitarsko srce, a stanovnici Sjeverne Hrvatske Vegetu. 

Komentirajte prvi

New Report

Close