Za najveći broj internet korisnika u Hrvatskoj, kulen i Bajadera (po 15 posto) tipični su hrvatski proizvodi i njih bi najradije odnijeli dragim osobama u inozemstvo u želji da im poklone nešto ‘tipično’ hrvatsko, pokazalo je istraživanje Gfk. Na trećem mjestu se nalazi Vegeta (12 posto), pa kravata (11 posto), boca domaćeg vina i maslinovo ulje (po 9 posto), licitarsko srce (8 posto), rakija (7 posto), pršut (6 posto), paški sir (4 posto). Izbor ‘tipičnog’ hrvatskog proizvoda uvjetovan je i regionalnom pripadnošću pa tako 45 posto Slavonaca tipičnim hrvatskim proizvodom smatra kulen, Zagrepčani bi češće od ostalih u inozemstvo ponijeli Bajaderu i Licitarsko srce, a stanovnici Sjeverne Hrvatske Vegetu.
Za najveći broj internet korisnika u Hrvatskoj, kulen i Bajadera (po 15 posto) tipični su hrvatski proizvodi.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu