Na zagrebačkoj špici, u trgovini Je*s, prekjučer je u održana posebna promocija akcije “Stavite se u njihove cipele” kojoj je cilj podići svijest javnosti o problemu siromaštva djece te potaknuti građane na redovne donacije za programe koji ublažavaju učinke siromaštva na odrastanje djece. Akciju je osmislila reklamna agencija Bruketa&Žinić OM. Na policama Je*s trgovine, uz ostale udobne i moderne dječje cipele, mogle su pronaći i skromne japanke izrađene od starih plastičnih boca, kakve nose mnoga siromašna djeca Afrike. Akciju su podržale i mnoge osobe iz svijeta sporta, glazbe i medija poput Ivana Šijana, hokejaša Medveščaka, pjevačice Natali Dizdar i voditeljice Korane Gvozdić. “Unatoč tome što naša zemlja vrlo uskoro ulazi u EU, broj djece u riziku od siromaštva i kod nas raste”, istaknula je tom prilikom UNICEF-ova ambasadorica dobre volje Maja Vučić.
Na policama Je*s trgovine, uz ostale udobne i moderne dječje cipele, mogle su pronaći i skromne japanke.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu