Benkovački i brački kamen, visokokvalitetni parketi, med i voda, ali i svih sedam investicijskih projekata predstavljenih na izložbenom prostoru "Be CROative" na 8. svjetskom kongresu komora od 23. do 25. travnja u Dohi izazvali su iznimno zanimanje katarskih gospodarstvenika, kao i gospodarstvenika iz Omana, Ujedinjenih Arapskih Emirata i Bahraina, izvjestili su iz Hrvatske gospodarske komore (HGK).
Izložbom "Be CROative" promoviraju se kvalitetni hrvatski proizvodi (nosioci oznaka Izvorno hrvatsko i Hrvatska kvaliteta), svjetski poznati hrvatski izumitelji i inovatori te Hrvatska kao zemlja iznimnog kreativnog potencijala i atraktivnu ulagačku destinaciju.
Ta je izložba, kako navode iz HGK, izazvala veliko zanimanje gospodarstvenika iz svih krajeva svijeta, a najviše interesa iskazano je na području ulaganja u turističke kapacitete.
Također, veliko je zanimanje pobudila mogućnost suradnje s hrvatskim tvrtkama u projektiranju i izvođenju radova u graditeljstvu, a pokazan je interes za uvoz hrvatskih prehrambenih proizvoda, građevinskog materijala i druge industrijske robe s područja energetike i drvne industrije.
"Invest in Croatia" dio je novog koncepta izložbe "Be CROative" u sklopu kojeg je ponuđeno sedam investicijskih projekta – Concept_one – prvi električni automobil tvrtke Rimac, Hrvatski san-Dubrovački biser, Pag resort, Zdravstveni i wellness centar Nin, Zračna luka Rijeka, Pašman resort i zabavni aquapark Fantasyland.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu