Unilever blago povećao prihod na 12,16 milijardi eura

Autor: Poslovni dnevnik , 25. travanj 2013. u 22:00
U Amerikama je rasla prodaja proizvoda poput instant juha/EPA

U Europi jača konkurencija i pada potražnja za margarinom.

Britansko-nizozemski proizvođač robe široke potrošnje Unilever u prvom je tromjesečju tek skromno povećao prihode zbog žestoke konkurencije u Europi.

U razdoblju od siječnja do ožujka temeljni prihodi, koji pretpostavljaju nepromijenjene valutne tečajeve u odnosu na isto razdoblje prošle godine a isključuju utjecaj akvizicija i prodaje imovine, porasli su 4,9 posto na 12,16 milijardi eura, objavio je proizvođač deterdžena Omo i sapuna Dove.Unilever je inače prestigao konkurente fokusiranjem na tržišta u razvoju u području Latinske Amerike i Azije, gdje je u promatranom razdoblju zabilježio 10,4-postotni rast temeljnih prihoda. Na tim tržištima sada ostvaruje 57 posto ukupnog prometa.

U Europi su pak temeljni prihodi pali za 3,1 posto. U Unileveru pritom tumače da su niske proljetne temperature u usporedbi s prošlom godinom pogodile prodaju sladoleda, dok je raspoloženje potrošača ugrozilo gospodarsko okruženje. Pad je zabilježen i u segmentu namaza, ističu u Unileveru, ukazujući na izazovno promotivno okruženje i sklonost potrošača alternativnim proizvodima u odnosu na margarin."Rast je na razvijenim tržištima i dalje spor", ističe predsjednik Uprave Unilevera Paul Polman. 

Komentirajte prvi

New Report

Close