Britansko-nizozemski proizvođač robe široke potrošnje Unilever u prvom je tromjesečju tek skromno povećao prihode zbog žestoke konkurencije u Europi.
U razdoblju od siječnja do ožujka temeljni prihodi, koji pretpostavljaju nepromijenjene valutne tečajeve u odnosu na isto razdoblje prošle godine a isključuju utjecaj akvizicija i prodaje imovine, porasli su 4,9 posto na 12,16 milijardi eura, objavio je proizvođač deterdžena Omo i sapuna Dove.Unilever je inače prestigao konkurente fokusiranjem na tržišta u razvoju u području Latinske Amerike i Azije, gdje je u promatranom razdoblju zabilježio 10,4-postotni rast temeljnih prihoda. Na tim tržištima sada ostvaruje 57 posto ukupnog prometa.
U Europi su pak temeljni prihodi pali za 3,1 posto. U Unileveru pritom tumače da su niske proljetne temperature u usporedbi s prošlom godinom pogodile prodaju sladoleda, dok je raspoloženje potrošača ugrozilo gospodarsko okruženje. Pad je zabilježen i u segmentu namaza, ističu u Unileveru, ukazujući na izazovno promotivno okruženje i sklonost potrošača alternativnim proizvodima u odnosu na margarin."Rast je na razvijenim tržištima i dalje spor", ističe predsjednik Uprave Unilevera Paul Polman.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu