Turistička agencija Atlas baca se na rumunjsko tržište, koje je u turističkom smislu do sada za Hrvatsku bilo tek simbolično i rumunjski turisti stastistički se broje pod "ostale" Europljane. Kako su javili iz Atlasa, na studijskom putovanju po Hrvatskoj ovaj tjedan boravi tridesetak turističkih agenata i novinara iz Rumunjske. Tijekom sedmodnevnog boravka obilaze turističke centre, hotelske kapacitete i lokalne atrakcije na području od Splita do Dubrovnika, putuju u Split, na Krku, Plitvice, Makarsku, Brela, Dubrovnik..
"Rumunji su apsolutno oduševljeni Hrvatskom, tvrde kako spaja grčki krajolik, talijansku arhitekturu i hrvatski duh. Ističu kako se u svakom trenutku osjećaju dobrodošlima, te im odgovara hrvatski mentalitet, a kao komparativnu prednost izdvajaju i „snagu vode“ koju su imali prilike doživjeti u nacionalnim parkovima Krka i Plitvička jezera", kažu u Atlasu.
Plan Atlasa za proboj na rumunjsko tržište provest će se suradnjom s rumunjskim partnerom Prestige, agencijom koja se obraća turistima nešto dubljeg džepa. Tako će, u periodu od lipnja do rujna, u Hrvatsku svakog utorka stizati charter let za Split, a Atlasovi gosti uglavnom će boraviti u hotelima s 4 i 5 zvjezdica. Iako je za Atlas ovo tek iskorak na novo tržište, u planu je pozicioniranje u Rumunjskoj kako bi se broj gostiju povećavao u narednim godinama, osobito kod mlađe populacije.
Prema informacijama partnera, Rumunji nisu zainteresirani za all inclusive format odmora, cijene lokalnu kuhinju, ne štede na vanpansionskoj potrošnji, a kultura putovanja im je na visokoj razini.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu