Kinezima smeta što vodiči ne pričaju kineski i što nemamo više kineskih restorana

Autor: Marija Crnjak , 24. travanj 2013. u 12:54
Photo: Grgo Jelavic/PIXSELL

Kinezi se sve više okreću last minute kupovini turističkih aranžmana, a s porastom kupovne moći srednjeg sloja društva…

Kinezi se sve više okreću last minute kupovini turističkih aranžmana, a s porastom kupovne moći srednjeg sloja društva, raste broj putovanja individualnih putnika. Kineski turisti putuju najčešće u vrijeme nacionalnih blagdana, a istraživanja pokazuju kako se u najvećoj mjeri destinacije odabiru pretraživanjem interneta. Doduše, kupovinu aranžmana i dalje u najvećoj mjeri realiziraju u agencijama s reputacijom koja uživaju visok postotak povjerenja kupaca, trendovi su koje je na nedavnom turističkom sajmu u Pekingu zamijetio Nikola Mladinić, voditelj šangajskog ureda za tržišta Dalekog Istoka turističke agencije Uniline.

Hrvatska je Kinezima, ali i ostalim turistima s Dalekog Istoka i dalje najviše zanimljiva u kombinaciji obilaska susjednih nam država. Zanimljivo je kako je najveći postotak gostiju koji posjećuje Hrvatsku do dolaska u našu zemlju u prosjeku već dva puta posjetio Europu. U najvećoj mjeri, Hrvatsku posjećuju nakon ranijih obilazaka i posjeta Francuskoj, Italiji ili Švicarskoj.

Prilikom posjeta našim krajevima, najviše se odlučuju za grupna autobusna putovanja, s tendencijom obilaska najmanje četiri do pet država u regiji tijekom prosječnog boravka od 10 do 12 dana.

Otegotnim okolnostima Hrvatske turističke ponude, gosti s navedenih tržišta i dalje ističu nedostatak, odnosno nedovoljan broj turističkih vodiča na njihovim materinjim jezicima, broj kineskih restorana, te lokalnih turističkih informacija na kineskom jeziku.

Također, iako su se hrvatski dužnosnici već nekoliko puta pohvalili da će urediti brzo izdavanje viza Kinezima, Rusima, Indijcima, primjeri pokazuju da nije baš tako. Vizni režim uveden u travnju uoči ulaska Hrvatske u EU dodatno je otežao prodaju u Kini, te se turistički djelatnici u svakodnevnoj promociji Hrvatske susreću s pitanjima kada i na koji način će biti pojednostavljena procedura oko izdavanja viza.

Komentari (3)
Pogledajte sve

Kinezi nisu slicni nama europljanima koji volimo ići okolo i isprobavati svašta novo, oni se više drže onoga što poznaju i drže se svoje hrane, zato i žele kod nas jesti u kineskim restoranima. Ne zanima ih previše isprobavanje zapadnjačke hrane. Puno turista koji dolaze turisticki u europu sa sobom donose jako puno konzervirane kineske hrane i fangbian mian (instant rezance) jer se boje kako ovdje nece naci hranu koju vole. Što se alkohola tiće tu je sasvim druga priča i možda im ne možemo prodati hranu , no vino i ostale vrste alkohola vrlo lagano.

I nije točno da nema Hrvata koji pričaju kineski jezik, ima nas no večinom se bavimo drugim stvarima. Također puno Hrvata koji pričaju kineski se odselilo iz HR u Kinu,Taiwan,Singapur itd.

ti kinezi koji dodu ovdje ne nodu se kupat na Jadran, opcenito oni koji dolaze sa drugih kontinenata ne dolaze se kupati, vec dolaze upoznati kulturu. Ponuda jela u Zagrebu i Dubrovniku, gdje kinezi pretezno dolaze je vecinom losa. Kvaliteta i cijena nisu u srazmjeru i to ostavlja los dojam. Ukoliko pogledamo Bec, Prag ili bilo koji turisticki grad u srednjoj Europi, ponuda svjetskih kuhinja je velika. Kod nas nazalost ima par kineskih restorana koji nude neku polu prilagodenu kinesku kuhinju, ima jedan i po japanski restoran, mozda jos jedan indijski i tajlandski i tesko je tako privuci turiste.

koji je smisao da Kinez na Jadranu jede u kineskom restoranu? [emo_naivan]

treba upoznati lokalnu ponudu.

New Report

Close