Nakon Lidla koji već mjesecima svoje kupce marketinškom kampanjom "priprema" za ulazak Hrvatske u Europsku uniju, sličnu su kampanju pokrenuli i u Sparu.
Lidl, naime, već dulje vrijeme u marketinškoj kampanji svojim kupcima obećava niže cijene i bolju kvalitetu nakon ulaska Hrvatske u EU. Sada iz Spara pak poručuju kako će ulaskom u Uniju i ukidanjem carina, mnogi artikli iz njihovog asortimana biti jeftiniji. "Kako su naši europski dobavljači shvatili važnost ulaska Hrvatske na europsko tržište, svoje proizvode već od ponedjeljka 22. travnja našim su kupcima ponudili po cijenama koje će važiti nakon 1.srpnja. Dva mjeseca prije ulaska u EU, Spar svojim kupcima nudi proizvode uvezene iz Europske unije po nižim redovnim cijenama.
Dakle, ne radi se o proizvodima po kratkoročnim akcijskim cijenama, nego cijenama koje ćemo našim kupcima garantirati najmanje tri mjeseca", poručili su iz Spara te dodali da će se ulaskom u Uniju povećati i ponuda u njihovim trgovinama što se prije svega odnosi na proizvode poput slatkiše, jogurte i sireve."Mnogi naši proizvođači svjesni mogućnosti koje pruža tržište od 560 milijuna stanovnika već su najavili korigiranje cijena zbog ukidanja carina", kažu u Sparu. Dodaju kako je Spar i do sada sudjelovao u razvoju i rastu hrvatskih proizvođača te im davao priliku da svoje proizvode ponude na njihovim policama. "Pozivamo sve naše partnere proizvođače da nam se i ovaj puta priključe u kampanji 'EUšteda'", poručili su iz trgovačkog lanca Spar.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu