Zavarovalnica Triglav je za kampanju o prijevarama s osiguranjima angažirala najpopularniju pjevačicu na Balkanu Severinu. S njom su snimili duhovit web video koji podiže svijest o prijevarama u osiguranju kao o kaznenom djelu kojim se čini velika šteta osiguravateljnim tvrtkama, a s povećanjem premije i svim poštenim osiguranicima.
U novom web videu Zavarovalnica Triglav želi slikovito prikazati da mašta prijevaranata nema granica. O tome je riječ i u priči mladića iz videa, koji svoj automobil doveze u osiguravajuću kuću i svojom bujnom maštom pokušava procjenitelja štete uvjeriti da je čitavu štetu na njegovom automobilu načinila Severina. Ovim videom Zavarovalnica Triglav želi osvijestiti što više ljudi o štetnosti prijevara u osiguranju i o tome da su one kazneno djelo. Na kraju upravo prijevare u osiguranju podižu premiju za sve osiguranike.
Severina u web videu Zavarovalnice Triglav u kampanji za podizanje svijesti o prijevarama u osiguranj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.sudeći po reklami ovo bi mogao biti dobar znak da ZT ozbiljno računaju na CO, preventiva prije ulaska na hrvatsko tržište, pravi simbol da prevare odlaze u povijest[emo_smijeh]
A zašto sada ne nosi broš sa brojem nezaposlenih ?
Uključite se u raspravu