Predstavnici švedskih kompanija u poslovnom izaslanstvu, koje je u trodnevnom posjetu Hrvatskoj, vrlo su zainteresirani za suradnju i poslovanje na hrvatskom tržištu, a veliki interes za izlazak na švedsko tržište pokazale su neke hrvatske tvrtke poput Podravke, rečeno je nakon današnjeg sastanka ministra gospodarstva Ivana Vrdoljaka sa švedskom ministricom zaštite okoliša Lenom Ek.
U Hrvatskoj su već investirale švedske tvrtke poput IKEA-e, H&M i Securitas-a, a Ericsson, čije je suradnja Ericssonu Nikoli Tesli omogućila svjetski priznatu kvalitetu proizvoda i usluga, povećat će svoja ulaganja na hrvatsko IT tržište, rekla je švedska ministrica.
Predstavnici svih kompanija koji sudjeluju u švedskom izaslanstvu vrlo su zainteresirani za hrvatske ekonomske reforme i nestrpljivi su doći u Hrvatsku, a vidjeli smo da i neke hrvatske kompanije žele prodavati svoje proizvode u Švedskoj, gdje su dobrodošli, rekla je Lena Ek.
Ministar Vrdoljak rekao je da se radi o Podravki, čiji je predsjednik Uprave Zvonimir Mršić odmah uspostavio kontakte sa švedskim partnerima, no interes su pokazali i drugi hrvatski poduzetnici.
To je način kako će hrvatske tvrtke funkcionirati na europskom tržištu. Otvorit ćemo im vrata i omogućiti kontakte, a na njima je da budu konkurentni i produktivni i iskoriste potencijal velikog europskog tržišta, istaknuo je Vrdoljak.
Na novinarsko pitanje o upozorenju HNB-a da u zadnja tri mjeseca 2012. u Hrvatskoj gotovo nije bilo evidentiranih inozemnih investicija, Vrdoljak je ustvrdio kako je to bilo vrijeme kada se "čiste svi repovi" i pripremaju zakonski i drugi uvjeti za investicije. Nakon toga slijedi razdoblje investiranja koje je već počelo i nastavit će se idućih mjeseci, najavio je Vrdoljak.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.podravka treba dominirati prehrambenom industrijom na balkanu ,ali za to im treba rast akvizicijama,plus snižavanje cijena proizvoda jer su preskupi.
do sad su već to mogli postići da se nisu petljali na krivim tržištima, i imali uprave koje nemaju pojma o biznisu ali znaju za svoje džepove.
Država na 25,01% spustiti i mirovinci ostatak do 50,01 % preuzeti a ostatak dionica izlistati u varšavi i londonu.
Ma kakva Švedska…Podravkino tržište gdje ljudi poznaju njihove brendove su zemlje exYu…nažalost nakon ulaska u EU proizvodi će im tamo poskupit za 40% a oni za taj udar nisu spremni kao što nisu spremne ni većine ostalih prehrambenih firmi…posljedice bi mogle biti teške i velike uz nova otpuštanja u Hrvatskoj
Uključite se u raspravu