BMW je tvrtka s najveći ugledom među potrošačima, pokazuje istraživanje Reputation Instituta. Slijede ga Walt Disney, Rolex i Google.
Zanimljivo je da je Nestle po prvi put ušao u top deset dok je Apple pao s petog na 12 mjesto. Istraživanje pokazuje i da se tvrtke više cijene u vlastitim zemljama, dok čak 55 posto potrošača nije sklono preporučiti stranu kompaniju. No, iako 60 posto direktora ovih tvrtki vidi konkretnu vezu između povjerenja potrošača i rezultata, njih tek 20 posto spremno je iskoristiti povjerenje i uložit više u zaštitu od potencijalnog rizika. "Tvrtke sa čela ljestvice sistematski rade na ugledu", kaže Kasper Ulf Nielsen iz Reputation Institutea.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu