Coca-Colin jezični priručnik pokupio nagradu, evo gdje ga možete preuzeti!

Autor: Objava za medije , 12. travanj 2013. u 14:58
Boška Trbojević i Igor Ćutuk

Zanimanje javnosti ne smanjuje se ni godinu i pol od objave prvoga izdanja Jezičnoga priručnika.

Projekt Jezični priručnik Coca-Cole HBC Hrvatska dobitnik je Grand Prixa, nagrade koju je sinoć dodijelila Hrvatska udruga za odnose s javnošću za projekte ostvarene tijekom 2011. i 2012. godine. Projekt je nagrađen u kategoriji velikih tvrtka, a nagradu mu je dodijelilo povjerenstvo koje čine stručnjaci iz različitih dijelova poslovne zajednice u Hrvatskoj.

Sveukupno je za nagradu Grand PRix Hrvatske udruge za odnose s javnošću ove godine bilo prijavljeno 33 projekta. Dobitnici su u ostalim kategorijama tvrtka PR Hill & Knowlton Zagreb (Grand PRix za odnose s javnošću u poslovnome sektoru za male i srednje tvrtke), CiV savjetovanje (Grand PRix za odnose s javnošću u javnome sektoru i nevladinim organizacijama), OTP banka i Hauska & Partner Hrvatska (Grand PRix za unutrašnju komunikaciju), Nestle Adriatic i Madison Consulting (Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje) te Millenium promocija (Grand Prix za najbolju prilagodbu svjetske kampanje). Grand PRix za komunikatora godine dobila je voditeljica Udruge B.a.B.e. Sanja Sarnavka, a posebnu nagradu za razvoj struke dodijeljena je prof. dr. sc. Ani Tkalac Verčič i doc. dr. sc. Meri Maretić.

„Ova nagrada nije samo priznanje za trud pri osmišljavanju i provedbi strateških komunikacija i odnosa s javnošću, nego i prilika za razmjenu najboljih praksa i iskustava. Čestitam svima, i nagrađenima i finalistima, svima koji su se prijavili te svima koji su imali dobar projekt, ali ga ove godine nisu nominirali. Vjerujemo da ćemo dogodine također imati niz kvalitetnih i uspješnih projekata te da će stručni ocjenjivački sud imati još teži posao“, izjavila je na sinoćnjoj svečanoj dodjeli nagrada predsjednica Hrvatske udruge za odnose s javnošću Aleksandra Kolarić.

„Grand Prix Hrvatske udruge za odnose s javnošću veliko je priznanje našim nastojanjima da unaprijedimo poslovnu komunikaciju i pokažemo poštovanje prema svojim potrošačima, poslovnim partnerima, zaposlenicima i zajednici. Drago nam je da je priručnik od same objave pobudio veliko zanimanje poslovne zajednice, medija, ustanova na svim razinama i šire javnosti te tako pridonio podizanju opće razine jezične kulture u poslovnoj komunikaciji.

Zahvaljujemo svima koji su na bilo koji način podržali ovaj projekt, a osobitu zahvalnost upućujemo našim zaposlenicima koji su aktivno pridonijeli ostvarenju projekta“, izjavila je direktorica Odjela za komunikacije i odnose s javnošću za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu, Coca-Cola HBC Hrvatska, Boška Trbojević.

Jezični priručnik dio je sveobuhvatnoga projekta Kultura poslovne komunikacije koji se u Coca-Coli HBC Hrvatska provodio od 2008. do 2011. godine. Kako je tijekom pripreme priručnika prikupljeno više od dvije tisuće riječi i naziva, među kojima su mnogi prvi put uspostavljeni u hrvatskome jeziku, Priručnik je prerastao svoju prvotnu namjenu te je u obliku u kojemu je objavljen dobro pomagalo i za opću primjenu u drugim tvrtkama te temelj za podizanje razine jezične kulture u poslovnoj komunikaciji uopće. Stoga je Coca-Cola HBC Hrvatska nedugo nakon podjele tiskanih primjeraka zaposlenicima Priručnik odlučila učiniti općedostupnim te ga je u studenom 2011. objavila na www.prirucnik.hr.

Primjerke Jezičnoga priručnika dosad su zatražili vodeći fakulteti i obrazovne ustanove, tvrtke, državne ustanove i pojedinci, objavljena su dva izdanja i tiskan je u više od 2 800 primjeraka. Najviše su mu ocjene dali vodeći hrvatski ekonomisti, jezikoslovci i stručnjaci za poslovnu komunikaciju i održivi razvoj, a 2012. godine dobio je i nagradu uglednoga jezikoslovnog časopisa Jezik za doprinos poticanju hrvatske jezične kulture.

Glavni su pokrovitelji Jezičnoga priručnika Coca-Cole HBC Hrvatska Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje, Hrvatski poslovni savjet za održivi razvoj i Hrvatska gospodarska komora – Komora Zagreb, a medijski pokrovitelji Jutarnji list i Poslovni dnevnik te magazini Globus i Lider. 

Komentirajte prvi

New Report

Close