Facebook je razvio novi oglašivački alat pod nazivom “Partner categories” koji će Facebookovim korisnicima prikazivati oglase na temelju njihovih osobnih podataka o kupnji u trgovačkim lancima offline, otkriva BusinessInsider.
Oglašivačima je na taj način omogućen uvid u 50 posto američkih kupaca koji su kupili, ili barem pokazali interes za kupovinu pojedinih kategorija proizvoda izvan internetske kupovine. Facebooku će to biti moguće zahvaljujući partnerstvu s kompanijom Datalogix koji prati podatke s kartica trgovačkih lanaca. Osim toga, Datalogix raspolaže podacima ljudi koji su trgovcima dali informacije ili mišljenja o pojedninim proizvodima.
Facebook na taj način u svakom trenutku zna tko je od njegovih korisnika kupio pojedini proizvod, što otvara raspravu o pravu na privatnost, iako u Facebooku uvjeravaju kako nitko neće imati uvid u osobne informacije.Stvar funkcionira tako da Facebook, primjerice, zna koji je njihov korisnik zatražio brošure za specifičan model automobila proizvođača Chevrolet i u skladu s tim kreira oglas. Vrijednost za oglašivače je nemjerljiva, smatraju analitičari, i mogao bi poljuljati Facebookove konkurente. Izvor blizak Yahoo-u prošle je jeseni kazao BusinessInsideru da Facebook radi na oglašivačkom alatu koji će “ubiti” Yahoo.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu