Facebook otkrio alat koji će ‘ubiti’ Yahoo

Autor: Poslovni.hr , 12. travanj 2013. u 14:47
Mark Zuckerberg, predsjednik Uprave Facebooka (FOTO: EPA/PETER DaSILVA)

Facebook je razvio marketinški alat koji će prikazivati oglase na temelju podataka o kupnji u trgovačkim lancima offline.

Facebook je razvio novi oglašivački alat pod nazivom “Partner categories” koji će Facebookovim korisnicima prikazivati oglase na temelju njihovih osobnih podataka o kupnji u trgovačkim lancima offline, otkriva BusinessInsider.

Oglašivačima je na taj način omogućen uvid u 50 posto američkih kupaca koji su kupili, ili barem pokazali interes za kupovinu pojedinih kategorija proizvoda izvan internetske kupovine. Facebooku će to biti moguće zahvaljujući partnerstvu s kompanijom Datalogix koji prati podatke s kartica trgovačkih lanaca. Osim toga, Datalogix raspolaže podacima ljudi koji su trgovcima dali informacije ili mišljenja o pojedninim proizvodima.

Facebook na taj način u svakom trenutku zna tko je od njegovih korisnika kupio pojedini proizvod, što otvara raspravu o pravu na privatnost, iako u Facebooku uvjeravaju kako nitko neće imati uvid u osobne informacije.Stvar funkcionira tako da Facebook, primjerice, zna koji je njihov korisnik zatražio brošure za specifičan model automobila proizvođača Chevrolet i u skladu s tim kreira oglas. Vrijednost za oglašivače je nemjerljiva, smatraju analitičari, i mogao bi poljuljati Facebookove konkurente. Izvor blizak Yahoo-u prošle je jeseni kazao BusinessInsideru da Facebook radi na oglašivačkom alatu koji će “ubiti” Yahoo. 

Komentirajte prvi

New Report

Close